سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احیاء تالاب بین المللی انزلی نیازمند عزم ملی است

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: احیای تالاب بین المللی انزلی به عنوان نخستین مساله زیست محیطی استان نیازمند عزم ملی است.

آیت الله رسول فلاحتی صبح امروز ۱۴ مهر ۱۴۰۳ در آئین تکریم و معارفه استاندار گیلان که با حضور دکتر مومنی وزیر کشور در رشت برگزار شده بود با اشاره به توفیقات و دستاوردهای عملیات وعده صادق ۲ ،گفت : انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف در اساس مبانی و اصول دارای راهبرد است. 

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت  با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه راهبردهای اصول و مبانی اسلامی استوار است، افزود: راهبردهای اصول و مبانی اصیل و اندیشه اسلامی موجب قوام بخشی انقلاب شده است. 

آیت الله فلاحتی با اشاره به رویکرد دولت چهاردهم اضافه کرد: دولت چهاردهم در راستای خدمت به مردم قدم بر می‌دارد. 

وی با قدر دانی از تلاش‌های انجام شده  در حوزه زیرساختی در دولت سیزدهم افزود: استمرار راه دولت سیزدهم از سوی دولت چهاردهم مورد تاکید است. 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه این استان دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مختلف است، گفت: گیلان دارای نیروهای توانمند و کارآمدی است که باید استعدادها کشف و بهره گیری شود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه همیشه نباید از کاستی‌ها و سیاهی‌ها بگوییم، اضافه کرد: خدمات و دستاوردها انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف باید تبیین شود

وی  به برخی چالش‌ها و مشکلات در گیلان اشاره کرد و افزود: در ادوار مختلف در تراز مردم گیلان کار انجام نگرفته و  کم کاری شده است. 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اولویت بندی مشکلات استان گفت: اولویت بندی در حل مشکلات در گیلان بسیار اهمیت و ضرورت دارد. 

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه محیط زیست نخستین مساله گیلان است، گفت: بیش از ۴ دهه به مساله زیست محیطی و پسماند توجه نشده است. 

وی با بیان اینکه احیای تالاب انزلی نیازمند عزم ملی است، افزود: وضعیت نامطلوب دو رودخانه آلوده رشت و پسماند گیلان زندگی را برای مردم تلخ کرده است. 

نماینده ولی فقیه در گیلان ،تغییر کاربری اراضی کشاورزی، فعال سازی شرکت‌های نیمه فعال، ایجاد شغل و همچنین حل مساله آب روستایی و چالش برق بخشی از دغدغه‌های مردم گیلان اعلام کرد. 

آیت الله فلاحتی با تاکید بر لزوم ایجاد وفاق ملی در کشور و گیلان اضافه کرد: افراد برای چیزهای پیش و پا افتاد نباید به هم بتازند و برای توسعه استان به وفاق برسند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.