سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدیه زمستانی شهرداری شیراز به مردمان ۳ استان

مردم از بهمن‌ماه امسال در زیرگذر گویم تردد می‌کنند

چشم سه استان به پروژه راهبردی زیرگذر نیمه‌مسقف گویم است تا در کنار تمام جذابیت‌هایش، تردد از شیراز به اصفهان و کهگیلویه‌وبویراحمد در دو مسیر رفت‌وبرگشت را روان کند.

شهردار شیراز با اشاره به روند تکمیلی زیرگذر گویم، اجرای آن را تحول‌آفرین خواند و گفت: سهم این پروژه در تسهیل رفت‌وآمد ایمن و سریع مردم و کاهش بار ترافیک بزرگراهی شمال غرب شیراز و اتصال آن به انتهای قطعه هفتم آزادراه شیراز-اصفهان آنقدر حیاتی است که چشم سه استان به افتتاح آن است.

محمدحسن اسدی با بزرگ مقیاس خواندن این پروژه حجم خاک‌برداری و بتن‌ریزی آن را کم سابقه دانست و تصریح کرد: بالغ بر ۳۵ هزار متر مکعب بتن و ۸ هزار تن فولاد در این پروژه استفاده شده است که در نوع خود بی‌نظیر است.

او افزود: ترافیک سنگین در مسیر تردد شریان اصلی ارتباطی استان.‌های فارس، اصفهان و کهگیلویه‌وبویراحمد و محور شمال غرب به غرب شیراز سال‌ها موجب رنجش شهروندان و مسافران بود که خوشبختانه با همکاری مردم، اهتمام شورای اسلامی شهر شیراز و همت شهرداری شیراز، این پروژه مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

شهردار شیراز پیشرفت پروژه را حدودا ۹۰ درصد عنوان و تصریح کرد: این عملیات در سه نوبت به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است و با اتمام مراحل زیباسازی و نورپردازی پیش‌بینی می‌کنیم در بهمن‌ماه افتتاح شود تا با اتصال خود به آزادراه اصفهان-شیراز بتواند پاسخگوی حجم بالای تردد‌های پیش‌بینی شده باشد.

این مقام ارشد شهری شیراز با اشاره به دشوار بودن اجرای زیرگذر گویم گفت: امروزه اجرای پروژه‌های عمرانی کار آسانی نیست و به جز تأمین اعتبارات لازم، تملک و جابجایی تأسیسات این پروژه‌ها نیز باید با حساسیت بسیاری صورت بگیرد تا برای زندگی و معیشت ساکنین اطراف پروژه‌ها کمترین مزاحمتی به‌وجود نیاید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.