سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار سامانه «سیما تاکسی» برای تاکسیرانان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز عملیاتی‌شدن سامانه سیما تاکسی برای تاکسیرانان خبر داد.

شادی مالکی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به عملیاتی شدن سامانه جامع مدیریتی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی (سیما تاکسی) پس از گذشت بیش از یک دهه اظهار کرد: با توجه به مشکلات و ایرادات موجود در سامانه سیما تاکسی و مخاطرات امنیتی موجود به علت قدیمی بودن تکنولوژی زبان برنامه نویسی و عدم امکان بروزرسانی سامانه مطابق با نیاز‌های سازمان و تاکسیرانان، تغییر سامانه مذکور در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته سامانه سیما تاکسی پلاس عملیاتی و جایگزین سامانه قبلی شد.

مالکی تصریح کرد: با عملیاتی شدن این سامانه مشکلات موجود مانند محدودیت تعداد کاربران، عدم دسترسی به سامانه در بستر اینترنت و مخاطره‌های امنیتی نرم افزار مرتفع شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در ادامه افزود: همچنین امکان ارائه برخی خدمات غیرحضوری به رانندگان از طریق اپلیکیشن، مجوز تاکسیرانی الکترونیکی و نیز اتصال به درگاه‌های دولتی و اخذ وب سرویس‌های استعلامات مورد نیاز فراهم می‌شود.

مالکی تاکید کرد: مدیریت جامع امور مربوط به تاکسیرانی، رانندگان و شرکت‌ها بر اساس فرآینده‌های قانونی تعریف شده، ارائه گزارش‌های متنوع، ثبت و رسیدگی به تخلفات رانندگان تاکسی از دیگر قابلیت‌های این سامانه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۴ مهر ۱۴۰۳
نصف تاکسیا تو اسنپ کار میکنن و دولتم عین خیالش نیست و مردم تو خیابونای مرکز شهر بدون تاکسی ایلون و ویلونن
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۴ مهر ۱۴۰۳
اسنپ ارزونتر و بهتره
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۴ مهر ۱۴۰۳
با سلام در شهر ساحلی رودسر تاکسی ها به هیچ وجه همه منا طق حومه شهری را پوشش نمی‌دهند....بیش از ۳۰۰ تاکسی در ۴ایستگاه داخل شهر که ۲۰۰ متر با هم فاصله دارن تجمع میکنن.... عصرها به زحمت ساعت ۳ می‌توان زیارتگاه کرد...لطفا به داد این شهر برسید....یک آزاده و جانباز هستم....تشکر رسیدگی کنین
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۴ مهر ۱۴۰۳
لطفا در سازمان اتوبوسرانی هم یک بازنگری در مسیر اتوبوسها بشود! هر روز از ساعت ۱۵ به بعد تقاطع اتوبان همت- مدرس قفله! یکساعت تا حتی دو ساعت الکی پشت ترافیکیم در اتوبوس چون میگن مسیر مصوبه برای خط چیتگر- شریعتی. ، در حالیکه میتوانند تصویب کنند که اتوبوسها بتوانند از حقانی در آن زمان عبور کنند تا اون ترافیک و اتلاف وقت وحشتناک را دور بزنند!!!
جواد
۱۲:۳۶ ۱۴ مهر ۱۴۰۳
آقا هر خبرگزاری رو باز میکنی این خانم مدیر عامل یه خبر گذاشته همه کذب همه الکی همه عوام فریبی اقا خجالت بکشید چقدر خبر گذاشتید وام برای نوسازی تاکسی فرسوده ما پول گذاشتیم صندوق کارآفرینی امید که وام بگیریم الان میگن کلا کنسل شده برو نقدی بخر آخه چرا اینقدر خبر.......
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۴ مهر ۱۴۰۳
تاکسی ها اصلا نمیزارن با هلوگرام پرداخت بشه شماره کارت و مبلغ جلوی داشبورت زدن و میگن اینو واریز کن ضمنا میگن فقط تا 12 با این قیمته و بعداظهر ها دربستی میشن هفت تیر پنج شنبه فقط یک ماشین از نوبنیاد رفت هفت تیر و برگشت نداشت و دربستی 150 تومن گرفتن ضمنا بازهم بین راه مسافر سوار کردن حالا سامانه عوض کردن دردی از مردم دوا نمیکنه