سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تایید ۹۲ هزار درخواست از کردستان در درگاه ملی مجوز ها

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان گفت: تاکنون ۱۲۰ هزار درخواست در همه حوزه‌ها از کردستان در درگاه ملی مجوزها ثبت شده که از این تعداد ۹۲ هزار مورد تایید شده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی کردستان اظهار کرد: سامانه درگاه ملی مجوز‌ها به کاربران امکان می‌دهد تا مجوز‌های مختلف برای شروع و فعالیت کسب و کار‌ها را به صورت آنلاین درخواست و دریافت کنند. 

مشیرپناهی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ که همه دستگاه‌های اجرایی به درگاه ملی مجوز‌ها متصل شده‌اند، تاکنون ۱۲۰ هزار درخواست در همه حوزه‌ها از کردستان ثبت شده که از این تعداد ۹۲ هزار مورد تایید شده است.

وی با بیان اینکه برخی از مجوز‌ها هم برای صدور نیاز به تایید دستگاه مربوطه ندارد، اضافه کرد: بیشترین درخواست مجوز‌های الکترونیکی در استان مربوط به حوزه اصناف بوده است.

مشیرپناهی تصریح کرد: اگر حقی از هریک از درخواست کنندگان مجوز کسب و کار در درگاه ملی مجوز‌ها ضایع و بدون دلیل درخواستشان رد شده باشد، از طریق سامانه می‌توانند شکایت خود را مطرح کنند و در صورتیکه سامانه تشخیص دهد بدون دلیل درخواست مجوزی رد شده است به طور اتوماتیک اقدام به صدور مجوز می‌کند.

تسهیل و تسریع فرآیند صدورمجوز‌ها، شفافیت در فرآیند صدور مجوز‌ها از مزایای استفاده از درگاه ملی مجوز‌ها برای صدور مجوز‌های کسب و کار است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.