سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلدان گیری ۲۵۰ هزار اصله نهال در نهالستان کهگیلویه

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از گلدان گیری نهال‌های کنار و اکالیپتوس در نهالستان کهگیلویه خبر داد.

سعید جاویدبخت در بازدید از نهالستان اداره منابع طبیعی کهگیلویه گفت: در سال اول طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، با وجود کمبودها، بیش از دو میلیون نهال تولید شد.
 
وی افزود: با اجرای پویش‌های مختلف درختکاری و بذرکاری و با حضور اقشار مختلف مردم از جمله دانش آموزان، بسیج و سپاه، طلاب، همیاران طبیعت، جمعیت هلال احمر این نهال ها کاشته شد.
 
مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سال دوم این طرح مردمی را نیز با تمام توان در دست اجرا داریم ادامه داد: در نهالستان اداره منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه امسال بیش از ۲۵۰ هزار نهال را گلدان گیری کرده ایم.

جاوید بخت اضافه کرد: امیدواریم با تولید حداکثری نهال بتوانیم گام‌های موثری در مسیر طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، برداریم.
 
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهگیلویه هم گفت: با وجود مشکلات و کمبودها، با تلاش جهادی همکاران این تعداد نهال کاشت شده و گلدان گیری به صورت مستمر و در مراحل مختلف تا پایان امسال ادامه دارد.
 
علی کریمی افزود: در نهالستان کهگیلویه امسال نهال‌های کنار و اکالیپتوس تولید می شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.