سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه هیمنه دشمنان را فروریخت

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: حضور معنادار رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران هیمنه دشمنان را فرو ریخت .

علیرضا سلیمی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگار جوان با اشاره به اقامه نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب و پیام این مسئله برای جهان اظهار کرد: جمعه‌ای که گذشت روزی برای برگزاری جشن و ابراز پیروزی رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران در برابر دشمنان بود. 

وی افزود: حضور معنادار رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران هیمنه دشمنان را فرو ریخت و ایشان با نهایت شجاعت و اقتدار به تحلیل داهیانه ای از شرایط منطقه و جهان پرداختند.

سلیمی بیان کرد : حضور گسترده مردم در نماز جمعه تهران ترفندهای دشمنان را در هم شکست و به آنها ثابت کرد که ملت بزرگ ایران همواره پشت سر رهبر انقلاب حرکت می‌کند و نمی‌توانند برای پیشبرد افکار شوم خود روی مردم ایران حساب کنند. 

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس متذکر شد: ایشان به درستی برای کشورهای مسلمان تشریح کردند که اسرائیل دشمن همه ملت‌های منطقه است و لازم است تا برای ایستادگی در برابر این شیطان خبیث  ملتهای اسلامی با یکدیگر بیش از هر زمان دیگری متحد شوند.

وی بیان کرد : ایشان خطاب به مردم لبنان فرمودند که اگرچه انسانهای بزرگی به دست اسرائیل غاصب به شهادت رسیده‌اند اما روح حماسی در محور مقاومت و حزب الله قوی‌تر شده است و اکنون باید مشت‌ها را گره کرد و جدی‌تر از گذشته به مبارزه پرداخت. 

سلیمی در پایان گفت: خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته بسیار روشنگرانه و عمیق بود و تمام رسانه‌های جهان در حال تحلیل این رویداد بزرگ هستند چرا که قطعاً این جریان موج جدیدی از مبارزه و مقاومت را در کشورهای منطقه ایجاد خواهد کرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.