سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاهوتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نتانیاهو تصور غلطی از مردم ایران دارد

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس گفت: حضور باشکوه مردم در نماز جمعه دیروز تهران به خوبی آب پاکی را روی دست نخست وزیر اسرائیل ریخت.  

مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برگزاری باشکوه نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: اخیراً نتانیاهو طی پیامی مردم ایران را خطاب قرار داد و به غلط تصور می‌کرد که جامعه ایران از حکومت جمهوری اسلامی خسته است اما حضور باشکوه اقشار مردم در نماز جمعه  تهران به خوبی آب پاکی را روی دست نخست وزیر اسرائیل ریخت. 

وی افزود: ممکن است مردم گلایه‌هایی نسبت به برخی امور داشته باشند اما در بزنگاه‌های حساس همواره وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت می‌کنند و نمایش پرقدرت آحاد جامعه در نماز جمعه تهران به جهانیان ثابت کرد که جمهوری اسلامی ایران پشتوانه مردمی قوی دارد و به این ترتیب دشمنان در اینکه ملت ایران آنها را در اهداف شومشان همراهی کند ناامید شدند.

لاهوتی متذکر شد: نتانیاهو تصور می‌کرد، با ترورهایی که انجام داده مسئولان نظام اسلامی قدرت حضور در محافل عمومی را از دست داده‌اند در حالی که رئیس جمهور  کشورمان به صورت کاملاً عادی پس از انجام عملیات وعده صادق دو به کشور قطر سفر کرد و وزیر امور خارجه نیز با سفر به بیروت به انجام مناسبات معمول  سیاسی پرداخت که این مسئله حاوی پیام بسیار مهمی برای جهان است. همچنین بالاترین مقام جمهوری اسلامی ایران رهبر معظم انقلاب نیز با حضور در جمع گسترده مردم، نماز جمعه را اقامه کردند و این امر جسارت و صلابت ایشان را به کوته فکران یادآوری کرد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه این پیام را به جهان منتقل کردند که جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با رژیم کودک‌کش اسرائیل مصمم‌تر از همیشه است،ایشان همچنین به درستی این نکته را به کشورهای اسلامی یادآوری کردند که اسرائیل دشمن همه ملت‌های مسلمان بوده و اتاق فرمان یکی است. بنابراین می‌طلبد که اتحاد منسجمی میان کشورهای منطقه برای مبارزه با رژیم صهیونیستی شکل گیرد چرا که اگر هر کدام از این ملت‌ها منفعلانه عمل کرده و یا سکوت کند بالاخره روزی شر اسرائیل دامن آنها را نیز خواهد گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.