سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رد درخواست بیش از ۶۰۰ متقاضی اقدام ملی مسکن در میبد

فرماندار میبدگفت: درخواست بیش از ۶۰۰ نفر از متقاضیان فاز ۶ اقدام ملی مسکن که واریز وجه نداشته اند رد شد.

سجادی پور فرماندار میبد در جلسه شورای مسکن با اشاره به رد درخواست بیش از ۶۰۰ نفر از متقاضیان فاز ۶ اقدام ملی مسکن که واریز وجه نداشته اند از فراخوان واریز وجه از بین متقاضیان فاز ۸ که زودتر ثبت نام کرده اند خبر داد.

وی گفت: این افراد می‌بایست ۱۶۵ میلیون تومان واریز کنند تا در لیست قرعه کشی قرار گیرند.

فرماندار میبد همچنین بر تسریع در طراحی بلوار شرق سایت سعیدآباد به جهت اجرای خط لوله اصلی گاز شهرک و جابجایی خط لوله آب سعیدآباد تاکید کرد. 

سجادی پور پیشنهاد نظام مهندسی ساختمان شهرستان میبد جهت پذیرش طراحی و نظارت قطعات مسکونی اراضی سعیدآباد بر اساس ساز وکار این سازمان، پیاده سازی وگچ ریزی بلوار سعیدآباد ازسوی شهرداری میبد برای مشخص شدن میزان عقب نشینی اراضی در مسیر و اقدام در جهت ساماندهی بلوار برای تسهیل در رفت و آمد ساکنین در آینده و واگذاری مابقی قطعات را مطرح کرد.

وی گفت: تکمیل شبکه برق سایت ندوشن و بفروییه تا پایان آبانماه ۱۴۰۳، موافقت با تغییر کاربری یک زمین خدماتی به مسکونی درسایت ندوشن جهت واگذاری به ۱۷ نفر از کسانی که واریز وجه داشته اند، حمایت از خانواده در سایت‌های ندوشن و بفروییه و تسریع در واگذاری زمین فاز دوم بفروییه و فازسوم ندوشن به بنیاد مسکن به جهت ساماندهی مابقی متقاضیان از اهم مصوبات این جلسه بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.