سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار هفته فراجا را تبریک گفتند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان با صدور پیامی مشترک فرارسیدن هفته فراجا را به نیرو‌های خدوم انتظامی استان که در مسیر انضباط اجتماعی و حفظ امنیت این مرز و بوم تلاش می‌کنند، تبریک گفتند.

در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی آمده است: نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی نقش غیرقابل کتمان در امنیت میهن عزیز اسلامی داشته و دارند، وسعت کار فراجا به گونه‌ای است که صبورانه و با اقتدار در پیشانی خدمت رسانی صادقانه به مردم قرار دارد.

نقش نیروی انتظامی در مقابله با تهدیدات از یک سو و برخورد با مفسدان و تهدیدگران امنیت جامعه و برهم‌زنندگان آرامش عمومی از سوی دیگر ارتقای امنیت و احساس امنیت در کشور را به دنبال داشته است.

این پیام می‌افزاید: سیستان و بلوچستان به عنوان استانی مرزی و با توجه به حضور اقوام و طوایف، که با مسالمت و مودت در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند، توانسته است با تلاش خادمان عرصه نظم و امنیت به الگویی از انسجام و برادری تبدیل شود.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان و مدافعان غیرتمند امنیت و آرامش، فرا رسیدن هفته فراجا را به تمامی مردم شریف استان بویژه نیرو‌های جان بر کف فراجا تبریک عرض کرده و بر التزام به احکام شرعی و قانونی و رعایت حرمت مال و جان شهروندان و توسعه خدمات به مردم استان تاکید می‌کنیم و امیدواریم در سایه تلاش‌های این عزیزان حرکت در مسیر رشد و پیشرفت بیش از پیش و شتابنده صورت پذیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.