سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار چهره به چهره سردار محمدیان با مردم در مرکز ۱۹۷

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با حضور در مرکز نظارت همگانی فراجا (۱۹۷)، به صورت حضوری با مردم دیدار کرد و به شکایات و پیشنهادات آنها رسیدگی کرد.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ و دیگر رئیس پلیس‌های پایتخت با حضور در مرکز نظارت همگانی فراجا (۱۹۷) به صورت حضوری با مردم دیدار کرد.

این دیدار چهره به چهره با هدف رسیدگی به شکایات، پیشنهادات، و انتقادات مردم برگزار شد.

در این نشست، سردار محمدیان به دغدغه‌های مردم گوش داد و دستورات لازم برای بررسی و پیگیری موضوعات مطرح‌شده را صادر کرد. این اقدام در راستای افزایش تعامل میان پلیس و مردم و بهبود خدمات‌رسانی صورت گرفته است.

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در مرکز نظارت همگانی فراجا (۱۹۷) ضمن تقدیر و تشکر از مردم پایتخت، اعلام کرد که در اولین روز هفته فراجا تماس‌های مکرری از طریق سامانه ۱۹۷ دریافت شده است و بسیاری از شهروندان تبریک گفته‌اند. وی از اخلاق‌مداری مردم قدردانی کرد.

محمدیان افزود: امروز به عنوان اولین روز هفته فراجا در مرکز ۱۹۷ مراجعات متعددی داشتیم که بخش عمده‌ای از آنها مربوط به پیامک‌هایی بود که در طرح ناظر یک برای شهروندان ارسال شده بود. برای رفع مشکلات مربوط به این پیامک‌ها، دستور تخفیف یا رفع صادر کردیم.

وی همچنین بیان کرد: تعدادی از مراجعان درباره سرقت‌ها و پرونده‌هایی که به نتیجه نرسیده بود، مشاوره دریافت کردند و امیدواریم با انجام وظایف خود، رضایت شهروندان را جلب کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.