سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت به موقع بدهی بیمه‌ها مشکلات مالی کادر درمان را حل می‌کند

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: بیش از هزار و صد میلیارد تومان از بیمه‌های کشور طلب داریم و اگر این طلب به موقع پرداخت شود بسیاری از مشکلات کمبود امکانات درمانی و مشکلات مالی کادر درمان حل می‌شود.

صیادی در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان با نماینده استان البرز در مجلس شورای اسلامی در زمینه رفع مشکلات پرستاران با بیان اینکه مجموعه علوم پزشکی استان بیش از ۱۲ هزار نیروی کار فعال دارد که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، دانشگاه علوم پزشکی در سه سال گذشته رتبه برتر جشنواره شهید رجایی استان را به دست آورد که این موفقیت به دلیل افتتاح مراکز درمانی جدید و مجهز در استان است.
او ادامه داد:در استان البرز بعد از تهران بالاترین ضریب اشغال تخت‌های بیمارستانی را داریم و این نشان می‌دهد که تلاش‌های بسیاری برای خدمت رسانی به بیماران در حال انجام است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به فعالیت دستگاه گامانایف در استان برای خدمت رسانی به بیماران سرطانی گفت: با فعالیت بیشتر و بهتر این دستگاه در آینده نزدیک با توجه به ارایه خدمت با تعرفه‌های دولتی شاهد حضور بیماران سرطانی از سراسر کشور در استان البرز خواهیم بود.
صیادی با اشاره به مشکلات موجود در استان گفت: یکی از مشکلات ما این است که تمام مراکزی که برای ما درآمدزایی دارد به بخش خصوصی واگذار شده است و این برای ما به چالشی بزرگ تبدیل شده است. 
او تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته اضافه کاری همکاران ما ماهانه پرداخت میشود در صورتی که در گذشته تا یکسال با تاخیر پرداخت می‌شد و در زمینه کارانه هم با تاخیر ۳ تا ۴ ماهه پرداخت می‌شود که در گذشته موضوع کارانه هم با تاخیر یکساله پرداخت می‌شد. 
صیادی گفت: تلاش ما رفع مشکلات کادر درمان در استان است و برای رفع برخی مشکلات نیازمند تلاش همه جانبه در استان هستیم.
صیادی گفت: بیش از هزار و صد میلیارد تومان از بیمه‌های کشور طلب داریم و اگر این طلب به موقع پرداخت شود بسیاری از مشکلات حوزه علوم پزشکی استان از کمبود‌های امکانات درمانی و مشکلات مالی کادر درمان حل می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.