سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترور، سنت دیرینه رژیم صهیونیستی است

مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان قزوین گفت: اسراییل ناتوانی و ضعف عمیقی در رویارویی مستقیم دولت‌ها دارد و سنت دیرینه آن کشتار ناجوانمردانه و ترور انسان‌ها است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدی شعبانی مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان قزوین گفت: افراد شناخته شده و مهمی همانند سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه، حاج قاسم سلیمانی و دانشمندان هسته‌ای کشور ایران برای اسراییل بسیار مهم بودند و این رژیم منحوس از سر ضعف و ناتوانی آنها را به شکل ناجوانمردانه به شهادت رساند.

وی با بیان اینکه ضعف اسراییل آنجایی است که نمی‌تواند با ملت و دولت روبه رو شود و جنگ برابری را آغاز کند، افزود: این رژیم منحوس مجبور است که به صورت پنهانی و ناجوانمردانه دست به کشتار افراد مهم بزند و به طور کلی به دنبال از بین بردن و نابود کردن کشور‌های اسلامی و مراکز غیرنظامی است.

حجت الاسلام شعبانی ادامه داد: اگر عملیات وعده صادق ۲، از سوی ایران شکل نمی‌گرفت، اسراییل به کشتار‌های بیشتر خود در منطقه ادامه می‌داد، اما وعده صادق دست اسراییل و خیال آنها را به تجاوز بیشتر در منطقه کوتاه کرد و به این نتیجه رسید که اگر دست از پا خطا کند، احتمال دارد که زیر حجم آتش نظامی کشور‌ها قرار گیرد.

این مسئول عنوان کرد: گرچه بسیاری از تحلیلگران در خصوص زمان، میزان و کیفیت این عملیات بحث و گفتگو‌هایی دارند، اما همه به خوبی می‌دانند که ایران نمی‌خواهد مراکز غیرنظامی این کشور از جمله مدارس، بیمارستان‌ها و مراکز تجاری و بازار را مورد حمله قرار دهد.

حجت الاسلام شعبانی با بیان اینکه طرف مورد جنگ ما نظامیان جنایتکار رژیم صهیونیستی هستند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌ها این است که پاسخ نظامیان صهیونیست داده شود و از رفتار غلط و شیطنت آمیزی که اسراییل در مقابل مردم فلسطین و غره و لبنان انجام می‌دهند، دوری شود.

مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان قزوین یادآور شد: مطمئن هستیم که با پایداری جبهه مقاومت این رفتار غیرانسانی اسراییل را تغییر می‌دهیم و این رژیم منحوس را از پای در می‌آوریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.