سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسانه های فارسی زبان معاندی که به فکر نابودی ایران هستند + فیلم

رسانه‌های ضد انقلاب که همواره دشمنی خود را به ایرانیان ثابت کردند، اینبار هم دست از دشمنی برنداشتند و هم پیمان با رژیم صهیونیستی و بر ضد مردم و کشور ایران سخن پراکنی کردند.

 روز جمعه یکی از تاریخی‌ترین نمازجمعه‌های جهان اسلام به امامت رهبر انقلاب با حضور کم نظیر مردم دز مصلی تهران برگزار شد.

این نماز جمعه درحالی برگزار شده بود که پس از پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی، تهدیداتی در خصوص رهبر انقلاب و نمازگزاران انجام شده بود.

 

 

اما در این میان عملکرد برخی شبکه‌های فارسی‌زبان بیش از همه قابل تامل بود. شبکه‌هایی مانند اینترنشنال در ساعات اولیه حمله ایران سعی در زیرسوال بردن، ناموفق نشان دادن و کمرنگ کردن اقدام قانونی ایران کردند.

در این میان کارشناس یکی از این شبکه‌ها علنا گفت که باید مصلی تهران و جماعت نمازگزاری که آنجا هستند مورد هدف موشکی اسرائیل قرار بگیرند.

اگر تا دیروز عملکرد این شبکه‌ها به توجیه اقدامات ناجوانمردانه در کشتار کودکان و زنان بی‌گناه و نهایتاً گفت‌وگوی اختصاصی با نتانیاهوی خونخوار محدود می‌شد، اما آنها علنا خواستار کشتن صد‌ها هزار نفر از زنان و کودکان و نمازگزاران هستند.

جلوگیری از ورود تجهیزات مقابله با کرونا به ایران
البته نباید از این افراد که از ایرانی بودن تنها فارسی صحبت کردن را به یادگار دارند، انتظار ببشتر از این داشت.  در زمان شیوع وحشتناک کرونا و زمانی که دنیا به واکسن نیاز داشت؛ شبکه‌های فارسی زبانی مانند BBC، صدای آمریکا، رادیو فردا و منوتو وظیفه جنگ روانی و القای ناکارامدی و ناتوانی ایران در کرونا را بر عهده داشتند. اینترنشنال هم حتی پارافراتر گذاشته بود و گرای محموله‌های درمانی در ایران را برای جلوگیری از ورود به ایران به غرب می‌داد.

التماس خبرنگار BBC برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران
دو سال پیش نیز، خبرنگار بی‌بی‌سی در بخشی از مصاحبه خود خطاب به «لیندا توماس» سفیر آمریکا در سازمان ملل گفته بود خیلی از مردم ایران نمی‌خواهند که دولت آمریکا رفتارهایش را عوض کند و خواهان تحریم و صدور قطعنامه علیه کشورشان هستند!

کارشناسان منوتو: احتکار کنید
در زمان اوج تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا علیه ایران نیز عوامل برنامه منوتو علاوه بر اینکه خواستار تحریم‌ها شدند، در روز‌هایی که کشور ما روز‌های پرتلاطمی را  تجربه می‌کرد و احتمال عدم وجود کالا‌های اساسی در بازار وجود داشت، کارشناس شبکه من و تو از شهروندان ایرانی خواست کالا‌هایی که مورد تقاضاست را خریداری و نگهداری کنند و پس از افزایش قیمت به بهای بالاتری بفروشند.

منبع: فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۴ مهر ۱۴۰۳
چیزی که ایرانیان را نابود کرده تورم ۴۵ درصدی و بهره بانکی ۳۰درصدی و بهره کشی از نیروهای خدماتی و گرانی زمین مسکونی بخاطر ایجاد محدوده شهری هنکنگی! است.
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۴ مهر ۱۴۰۳
یه مشت بنجل بی خاصیت رفتن انور و بهترین کاری که ازشون برمیاد فقط خیانت به مردم ایران هست
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۴ مهر ۱۴۰۳
خائن و منافق باید به شدیدترین وجه تنبیه بشه .
حسن کاشانی فرد
۱۰:۱۳ ۱۴ مهر ۱۴۰۳
اسرائیل غلط کرده مرگ بر منافق و مزدوران خارج از کشور؟
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۴ مهر ۱۴۰۳
هموطنی که هیچ .اینا انسانیت رو هم زیر سوال بردند مفت خور های فراری
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۴ مهر ۱۴۰۳
تواینم‌خیلی ازاین مزدوران ومنافقین پیدامیشن حالاهرچی میخان پشتیبانی اسرائیلابکنن‌ اسرائیل نابودمیشه به یاری خدا واونا میموند ورسوایی وعقوبتی دردناک دراخرت
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۴ مهر ۱۴۰۳
مجری که فقط فارسی بلد است و ایرانی نیست و صهیون هم هست ، این چیزی است که مردم ما باید همه بدانند و گول بازیها و مزخرفات آنان را نخورند،،شناساندن اینان به عموم مردم و شیوه های حرفه ایه فریبکاریشان در جنگ رسانه آیی در حیطه رسانه ملیست
سرباز گمنام
۰۹:۰۹ ۱۴ مهر ۱۴۰۳
مرگ بر مزدور
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۴ مهر ۱۴۰۳
اینا زر زر میکنن برن گم شن به کشورشون خیانت میکنن انشالله به عقوبت خداوند گرفتار شن
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۴ مهر ۱۴۰۳
بسوزید....
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۴ مهر ۱۴۰۳
مزدورند مزدوووورررر