سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر

فرمانده انتظامی رضوانشهر از رفع تصرف ۷۰۰ متر مربع از اراضی ملی به ارزش بیش از ۲۴ میلیارد ریال در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حامد شادبهر" با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است اظهار داشت: پلیس در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به دست‌اندازی به اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
وی در ادامه به دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستا‌های شهرستان رضوانشهر و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس آگاهی ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر تصریح کرد: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، فردی ۷۰۰ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و پرچین محصور کرده است.
این مقام انتظامی از معرفی متهم ۵۷ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: کارشناسان ارزش این اراضی را ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ شادبهر افزود: با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد.
وی در پایان بر مبارزه جدی با زمین‌خواران و افرادی که به هر نحوی اقدام به تصرف اراضی ملی می‌کنند، تاکید کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع یا برخورد با موارد این چنینی، مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.
 

برچسب ها: رفع تصرف ، اراضی ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.