سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شروع پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی با کارمزد۴ درصد به جاماندگان بیماران خاص و صعب العلاج

با پیگیری معاونت درمان دانشگاه تسهیلات وام ۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد، برای ۶۸۴نفر باقیمانده از بیماران خاص و صعب العلاج، پرداخت میشود.

منوچهر کمالی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بیماران پس از معاینه پزشک معالج برای تشکیل پرونده به معاونت درمان و سپس برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند، پیش از این در سال ۱۴۰۲ تعداد دو هزار نفر جهت تسهیلات درمان، از طریق معاونت درمان به بانکها معرفی شدند، که به هزار و۳۱۶ نفر از این بیماران در سال ۱۴۰۲ و در خرداد ماه سال جاری، وام پرداخت شد.

وی افزود: پس از پیگیری های لازم، جهت ۶۸۴ نفر باقیمانده، بیماران خاص و صعب العلاج که در سال ۱۴۰۲، به بانک برای دریافت تسهیلات ارزان معرفی شده بودند ، تعیین تکلیف انجام شد و از نیمه مهرماه سال جاری به این افراد باقیمانده، وام پرداخت خواهد شد.

وی در تعریف بیماران خاص مشمول این تسهیلات گفت: بیماری‌هایی مانند تالاسمی، هموفیلی، ام اس، سرطان، بیماران دیالیزی و ریوی شامل این تسهیلات می‌شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: بیماران تالاسمی و هموفیلی خدماتی مانند تصویر برداری، ویزیت یا مشاوره با پزشک درمانگر، شنوایی و بینایی سنجی، آزمایشات و خدمات توانبخشی به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.