سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متلاشی شدن ۲۶ باند بزرگ سرقت در استان یزد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ۲۶ باند مهم سرقت منزل، خودرو و مغازه در استان متلاشی شد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انتظامی و همچنین شهید سیدحسن نصرالله گفت: همانطوری که با شهادت حاج قاسم سلیمانی خون تازه‌ای به رگ‌های محور مقاومت و همه آزادی خواهان جهان دمیده شد با شهادت این سید شجاع نیز انشاء الله "نصرمن الله و فتح قریب" رُخ خواهد داد. 

فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه ضمن اشاره به هفته انتظامی از سیزدهم تا نوزدهم مهرماه گفت: شعار امسال "پلیس هوشمند، مردم قانون مدار" نامگذاری شده است و این فقط یک شعار نیست بلکه یک رویکرد جدید است که به ما یادآوری می‌کند که تامین امنیت وظیفه‌ای مشترک بین پلیس و مردم است. 

سردار بهدانی فرد به تشریح عملکرد پلیس یزد پرداخت و گفت: با تلاش ماموران پلیس، ۲۱۸ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده که نسبت به مدت مشابه، افزایش ۲۰ درصدی را داشته است. 

بهدانی فرد افزود: کشف سرقت‌ها ۹ درصد افزایش داشته و ۲۶ باند مهم سرقت منزل، خودرو و مغازه در استان یزد متلاشی شده است. 

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ۸۵ درصد پرونده‌های تشکیل شده در پلیس فتا که در بحث مسائل مالی بوده کشف شده، اما پرونده‌های وارده به این پلیس به خاطر اعتماد مردم یزد به فضای مجازی، افزایش چهار درصدی را داشته است. 

وی افزود: در این مدت بیش از ۶ تن انواع موادمخدر کشف و ۲۴ باند در این خصوص متلاشی و دستگیری خرده فروشان موادافیونی افزایش ۲۷ درصدی را داشته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.