سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای ۳۰ روستای دهلران اعتبارات ویژه‌ای جذب شده است

نماینده مردم شهرستان‌های آبدانان، بدره، دره شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جذب اعتبار برای ۳۰ روستای شهرستان دهلران، گفت: توجه به راه‌ها و روستا‌های دهلران بایستی در اولویت باشد.

اسدالله چراغی در جمع مردم سراب میمه و بخش زرین آباد با اشاره به پیگیری دغدغه‌ها و مطالبات مردم این منطقه، اظهار کرد: ۳۰۰ میلیارد ریال برای روکش آسفالت جاده میمه به ملکشاهی هزینه می‌شود.

وی با اشاره به به تامین اعتبار برای ۱۵ کیلومتر از راه میمه به ملکشاهی، ابراز کرد: برای بقیه مسیر یعنی ۲۵ کیلومتر باقی مانده نیز پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های آبدانان، بدره، دره شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توجه مسئولان به حوزه راه‌ها و روستا‌های شهرستان دهلران، تصریح کرد: برای ۳۰ روستای شهرستان اعتباراتی جذب شده و در این زمینه پیگیر دغدغه‌های مردم به ویژه راه‌های روستایی هستیم.

چراغی با تاکید بر ضرورت شبانه روزی کردن درمانگاه میمه، ابراز کرد: این درمانگاه مجهز به پزشک، آمبولانس و آزمایشگاه خواهد شد.

وی از اختصاص ۶۵۰میلیارد ریال از محل حق آلایندگی صنایع به شهرستان دهلران خبر داد و گفت:بخشی از این اعتبار هم به بخش سراب میمه اختصاص خواهد یافت.

برچسب ها: روستا ، اعتبارات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.