سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر فوتبال؛

داربی شمال برنده نداشت/ شکست سنگین ذوب آهن در اصفهان و پیروزی شمس آذر + فیلم

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با تساوی به پایان رسید و ذوب آهن از آلومینیوم شکست خورد.

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز با چهار دیدار آغاز شد که تساوی نساجی و ملوان در داربی شمال و شکست سنگین ذوب آهن، مهمترین نتایج بازی‌های امروز بود.

تیم نساجی در قائمشهر میزبان ملوان بندرانزلی بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.  

در این بازی حامد پاکدل (۱۴) برای نساجی و امید نورافکن (۷۱) برای ملوان گلزنی کردند. گل تیم فوتبال ملوان در شرایطی به ثمر رسید که با مصدومیت و خروج یامگا ملوان ۱۰ نفره شده بود و در همان دقایقی که تعویض نساجی انجام شد ملوان به گل رسید.

در اواسط این مسابقه به دلیل پشت در ماندن شماری از هواداران ملوان و اعتراض مازیار زارع سرمربی انزلی‌چی‌ها و بیرون کشیدن تیم با نظر او مسابقه برای دقایقی متوقف شد. داور بازی نیز ۱۴ دقیقه وقت تلف شده برای این نیمه در نظر گرفت.

شاگردان ساکت الهامی با این تساوی چهار امتیازی شدند و در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند و شاگردان مازیار زارع نیز با ۱۴ امتیاز همچنان در جایگاه دوم ایستادند.

در دیگر مسابقه، ذوب آهن در فولادشهر با چهار گل مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد. بهروز نوروزی‌فر (۱۷)، محمد امین کاظمیان (۵۳)، طالب ریکانی (۸۴) و عارف حاجی عیدی (۴+۹۰) گلزنان این بازی بودند.  

اراکی‌ها با این برد ۹ امتیازی شدند و به رتبه هفتم صعود کردند. ذوب آهن هم با هفت امتیاز نهم است.

همچنین شمس آذر قزوین در رفسنجان با یک گل مس را شکست داد. تک گل این مسابقه را علی آزادمنش در دقیقه ۵۶ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا شاگردان سعید دقیقی اولین برد فصل خود را به دست بیاورند و شش امتیازی شوند.

شمس آذر شش امتیازی رتبه سیزدهم جدول لیگ برتر را در اختیار دارد و مس رفسنجان پنج امتیازی را به رده چهاردهم جدول فرستاد.

مصاف تیم‌های خیبر خرم آباد و گل گهر سیرجان هم با تساوی بدون گل به پایان رسید. گل گهر ۹ امتیازی و خیبر ۶ امتیازی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.