سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف هفت قبضه اسلحه از متخلفان زیست محیطی در لرستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: پنج گروه متخلف محیط زیستی توسط نیرو‌های یگان حفاظت مناطق حفاظت شده اشترانکوه و شکار ممنوع گرین کوه سلسله دستگیر شدند و هفت قبضه اسلحه از آنان کشف و ضبط شد.

 علی سالاروند روز جمعه اظهار کرد: نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست منطقه حفاظت شده اشترانکوه و شهرستان سلسله طی گشت و کنترل در سطح مناطق تحت مدیریت و حوزه استحفاظی، این متخلفان را قبل از هر گونه اقدام به شکار دستگیر کردند.

وی افزود: سه قبضه از سلاح‌های کشف شده در منطقه حفاظت شده اشترانکوه و چهار قبضه شکاری نیز در منطقه شکار و صید ممنوع گرین به همراه تعدادی فشنگ و سایر ادوات شکار از این متخلفان کشف و ضبط شده است.

وی بیان کرد: پرونده تمامی متخلفان پس از تنظیم صورتجلسه اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد و ادوات کشف شده از آنها نیز تا پایان صدور رای قطعی به صورت‌امانی در اداره کل حفاظت محیط زیست استان باقی خواهد ماند.

سالاروند ضمن قدردانی از همکاران خدوم و پرتلاش محیط‌بان در اقدام به موقع و دستگیری متخلفان، از تمامی دوستداران محیط زیست درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلفات زیست محیطی آن را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

برچسب ها: محیط زیست ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.