سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در خطبه‌های نمازجمعه؛

وحدت آزادی‌خواهان برای حذف رژیم صهیونیستی

رهبر معظم انقلاب، محور وحدت آزادی‌خواهان برای حذف رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر اراک گفت: عملیات وعده صادق ۲ که برای انتقام خون شهدای مقاومت از سوی نیرو‌های مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام شد، سبب سربلندی و مایه غرور ملی بود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: شلیک بیش از ۲۰۰ موشک به مراکز حساس نظامی، امنیتی و جاسوسی در سرزمین‌های اشغالی نماد قدرت محور مقاومت و مایه عزت ایران اسلامی بود.

امام جمعه اراک ادامه داد: کشور‌های اسلامی باید با وحدت و همدلی تلاش کنند تا صهیونیست این غده سرطانی از صحنه روزگار محو شود.

خطیب جمعه با بیان این که رهبر معظم انقلاب محور وحدت و اتحاد ایرانیان و آزادی‌خواهان در جهان است، افزود: همه باید تحت فرمان ایشان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: آمریکا و ایادی استکبار هم دست از حمایت‌های مادی و معنوی رژیم کودک کش اسرائیل هم بردارند و با وتو‌های ننگین از جنایت کاران بین المللی حمایت نکنند.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته نیروی انتظامی به کارکنان فراجای استان و قدردانی از عملکرد مناسب پلیس در خدمتگزاری به مردم از آنها خواست تا با جدیت بیشتر پیگیر مطالبات مردم شوند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: هر سال به تعداد تلفات جاده‌ای کشور افزوده می‌شود و انتظار است پلیس راه و راهور نسبت به شناسایی نقاط حادثه خیز و فرهنگ سازی رانندگی بی خطر در جامعه بکوشند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اقامه نماز جمعه این هفته تهران به امامت مقام معظم رهبری، گفت: حضور میلیونی مردم مومن و انقلابی تهران در این آیین معنوی نشان از عشق امت به ولایت و شخص معظم‌له است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.