سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه همزمان با هفته نیروی انتظامی در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: همزمان با فرارسیدن هفته نیروی ۱۲۰ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف در سطح استان اجرا می‌شود.

سردار سلمان امیری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان با گرامیداشت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: استان همدان از امنیت مطلوبی برخوردار است، اما این به معنایی نیست که جرمی نداریم مردم می‌دانند مجموعه فراجا و دستگاه‌های امنیتی با همه توان کار می‌کنند.

او گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای تبیین دستاورد‌های فراجا و فرصت خوبی برای برقراری ارتباط با مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در ۶ ماه نخست امسال بیش از ۷۰۶ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ برقرار و نزدیک به ۲۰۷ هزار تماس عملیاتی شده است و ماموران ما به فوریت به محل مراجعه کردند.

امیری گفت: در این مدت حدود پنج هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۹۷ داشتیم و مردم گزارش‌های خود را در رابطه با انتقادات و تشکر‌ها به ما اعلام کرده‌اند.

او گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش قدردانی‌ها و سه درصد کاهش انتقادات را به دنبال داشته است.

 فرمانده انتظامی استان همدان گفت: آمار نشان می‌دهد در ۶ ماه گذشته پس از ۱۰ سال شاهد کاهش ۲۰ درصدی سرقت‌ها در سطح استان همدان بودیم.

امیری گفت: کشفیات استان ۲۸ درصد افزایش یافت و بیش از پنج تن و ۷۸۶ کیلو انواع مواد مخدر در سراسر استان طی ۶ ماه گذشته کشف کردیم.

او گفت: در حوزه قتل کاهش ۲۳ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد هستیم که حاصل کنترل جرائم بوده است.

 فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در روز‌های نزدیک به اربعین حسینی نزدیک به ۲۰ میلیون تردد در جاده‌های استان ثبت شد که کشته‌های حوادث رانندگی جاده‌ای ۱۶ درصد و درون شهر ۳۴ درصد کاهش یافت.

امیری با بیان اینکه ۳۳۶ خودروی شوتی در استان توقیف شد، گفت: در حوزه قاچاق کالا بیش از ۳۰۴ میلیارد تومان کشفیات کالا را داشتیم که ۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

او گفت: سامانه شبانه روزی پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مردم استان است.

 فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در ۶ ماهه امسال پلیس فتا، نسبت به توقیف یک هزار و ۳۵۰ حساب بانکی به مبلغ حدود پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اقدام و ۱۶۰ مجرم الکترونیکی را دستگیر کرده است.

امیری گفت: هفت هزار و ۸۲۶ نفر به دلیل اختلاف، به مراکز مشاوره فراجا مراجعه کرده‌اند که ۷۱ درصد آن منجر به سازش و صلح شده است.

او گفت: ما نیرو‌های ولایی فراجا عهد می‌بندیم با همه توان از ارزش‌های انقلاب اسلامی و میهن خود دفاع می‌کنیم.

 فرمانده انتظامی استان همدان با گرامیداشت عملیات قهرمانانه و غرورآفرین "وعده صادق۲" افزود: این عملیات در پاسخ به بلاد کفر جهانی به ویژه رژیم کودک‌کش صهیونیستی انجام و موجب شادی قلب مسلمین جهان شد.

منبع ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.