سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار قدیر نظامی :

جمهوری اسلامی ایران قدرتی بی رقیب در منطقه و جهان است

رئیس کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در همدان، گفت: هم اکنون بسیاری از مسائل آسیا و حتی جهان، تحت تاثیر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

سردار قدیر نظامی در مجمع فرماندهان و مسئولان پیشکسوت جهاد و شهادت استان، با تأکید بر ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به عنوان یک حادثه بزرگ در تاریخ ایران به نسل جوان با بهره گیری از ابزار هنر و فناوری‌های نوین و پرهیز از افسانه پردازی در این زمینه گفت: ریشه بسیاری از موفقی‌ها و پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف از جمله حمله موشکی ایران در دو عملیات وعده صادق به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی، دفاع مقدس است چرا که اوج ولایت پذیری، الگوی مدیریتی، ایمان و تقوا در دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

او با اشاره به اینکه با حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی، جمهوری اسلامی برای توسعه نفوذ و تثبیت حضور خود و رژیم صهیونیستی برای بقای خود تلاش می‌کنند، گفت: در این شرایط تاریخی باید به حفظ و استمرار اقتدار رهبری و محور مقاومت و در کنار آن ادامه توسعه فناوری هسته‌ای تلاش کنیم.

استاندار همدان هم در این مراسم گفت: در سال‌های دفاع مقدس با ایثارگری‌های رزمندگان مقتدرانه ایستادیم و با دفاع از اسلام و انقلاب، اجازه تجاوز به خاک کشور را ندادیم.

حمید ملانوری شمسی گفت: این جهاد همچنان باقی است و امروز همه ما باید برای توسعه و پیشرفت کشور، خدمت به مردم و فراهم کردن شرایط زندگی شرافتمندانه برای آنها با همه توان تلاش کنیم.

در مجمع فرماندهان و مسئولان پیشکسوت جهاد و شهادت استان همدان از شماری از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران قدردانی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.