سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از کتاب پرواز به سوی ملکوت

آیین رونمایی از کتاب «پرواز به سوی ملکوت» مروری بر زندگی شهید ترور حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن زحمتکش دافچاهی در خمام برگزار شد.

کتاب «پرواز به سوی ملکوت» به قلم حجت الاسلام صادقی خمامی، زندگی نامه و خاطرات روحانی شهید حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن زحمتکش است که در عرصه هدایت جامعه از تند باد‌های حوادث و تهدید دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب نهراسید و سرانجام با تیر خصم شب پرستان در زمره شاهدان شهید، جاودانه شد و در امتداد نهضت حسینی با قیام امام (ره) عاشورای دیگری خلق کرد.
در مراسم رونمایی از این کتاب ، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شهادت سردار پرافتخار مقاومت در لبنان گفت: سید حسن نصرالله مانند سردار سلیمانی مزد سال‌ها مجاهدت‌های خود را با شهادت در راه خدا گرفت.
آیت الله علی کاظمی گیلانی به پاسخ کوبنده و دندان شکن جمهوری اسلامی ایران به رژیم کودک کش و ددمنش اسرائیل غاصب اشاره کرد وافزود: عملیات وعده صادق ۲ نمونه کوچکی از قدرت بی نظیر نیرو‌های مسلح ایران به ویژه سپاه مقتدر کشور بود.
روحانی شهید حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن زحمتکش دافچاهی در ۲۴ آذر سال ۱۳۶۱ در منظریه رشت به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.

 

برچسب ها: رونمایی کتاب ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.