سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلال احمر اقلام امدادی بین اهالی روستای سیل‌زده زیوه میرآباد توزیع کرد

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: امدادگران این جمعیت با حضور در روستای سیل‌زده زیوه میرآباد اقلام امداد از جمله چادر و پتو توزیع کردند.

حمید محبوبی مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: به علت بارش سیلابی باران در روستای زیویه و آسیب سیل به چند خانه مسکونی این منطقه، یک تیم امداد و نجات هلال احمر میرآباد برای ارزیابی و کمک به حادثه دیدگان به منطقه حادثه دیده اعزام شد.

وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان میرآباد ضمن امداد رسانی به ۱۵ خانواده از متاثرین از این سیلاب، چادر، پتو، موکت و اقلام زیستی و غذایی در بین خانوار‌های آسیب دیده در این حادثه توزیع کرد.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی از همراهی و همکاری اهالی روستای «زیوه» و روستا‌های اطراف در کمک رسانی به خانوار‌های گرفتار در سیلاب قدردانی کرد.

به گفته فرماندار میرآباد سیلاب در روستایی «زیوه» باعث بروز خسارت به برخی واحد‌های مسکونی، باغات و انبار‌های علوفه روستاییان شد و یک دستگاه خودرو سواری پراید را با سرنشینان با خود بُرد.

حسین خضری افزود: با همکاری مردم روستا، سرنشینان خودرو پراید به سلامت پیاده و خودرو به مکان امنی منتقل شدند، اما خسارت زیادی به این دستگاه خودرو وارد شد.

وی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مردم و دستگاه‌های مربوطه و بخش خصوصی یادآور شد: سیلاب حدود ۲ ساعت مسیر سردشت- میرآباد را مسدود کرد و، اما خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت و خسارت‌ها هم در دست بررسی قرار دارد.

روستای ۱۵ خانواری «زیوه» در جاده سردشت - میرآباد و در ۱۰ کیلومتری میرآباد قرار دارد.

شهرستانی مرزی میرآباد در جنوب آذربایجان‌غربی و در محور سردشت - پیرانشهر واقع شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.