سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه یزدان آباد:

تلاویو وحیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد

امام جمعه یزدان آباد گفت: قطعا به فضل خدا به زودی زود با همت مسلمانان جهان، تحت لوای پرچم ولایت فقیه، تل آویو وحیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

حجت الاسلام عربزاده امام جمعه بخش یزدان آباد زرند ضمن توصیه همگان به تقوای الهی گفت: ملاک گرامیداشت انسان در عالم خلقت تقواست؛ آنچنان که قرآن کریم می‌فرماید "  إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقاکُمْ"

وی افزود: درسوره مبارکه ممتحنه آیه ۱ می‌فرماید اى اهل ایمان! با دشمنان من و دشمنان خودتان پیوند دوستى برقرار نکنید؛ بالاخص وقتی که حرف از یهود وسط می‌آید قرآن کریم در سوره مبارکه مائده آیه ۸۲ می‌فرماید: " لتجدن أشد ٱلناس عدوةࣰ للذين ءامنوا ٱلۡيهود وٱلذين أشۡركوا"« بیشترین عداوت و دشمنی نسبت به مومنان یهودیان ومشرکان هستند.»

حجت الاسلام عربزاده تصریح کرد: از این آیه می‌توان برداشت کرد که یکی ازنشانه‌های انسان مومن این است که یهودیان و مشرکان نسبت به او بیشترین دشمنی را دارند.

وی بیان داشت: صهیونیست ها میلیارد‌ها تومان پول هزینه می کنند برای چی؟ برای کشتن سیدحسن نصرالله جایزه‌های سنگین می گذارند، برای چی؟ / برای ترورسیدحسن نصرالله، سید حسن این هویت را از از امام خمینی رحمه الله علیه با حمایت مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) گرفت.

امام جمعه بخش یزدان آباد به فضائل شخصیتی سید حسن نصرالله اشاره کرد و گفت: اینقدر این سیدجلیل القدرخودش را مدیون ولایت فقیه می بیند که علیرغم همه موقعیت‌هایی که در لبنان وکشور‌های عربی داشت، ولی خودش را سرباز ولایت و رهبری می دانست و طبق تعبیراتی که درسخنرانی های خودش بکارمی برد، او را حسین زمان می دانست.

حجت الاسلام عربزاده افزود: این شهید والامقام نگاهش به جمهوری اسلامی به عنوان خیمه جهان اسلام بود که می‌فرمود ما درحال نبردی بزرگ هستیم، آمریکا و اسرائیل می‌خواهند این خیمه را محاصره کنند، امام این خیمه آیت الله خامنه‌ای و مرکز آن جمهوری اسلامی است و آمریکا می خواهد آن رامحاصره کند. 

وی تصریح کرد: اینجا خیمه گاه ماست و رهبر معظم انقلاب، امام و فرمانده ماست.
 
حجت الاسلام عربزاده با اعلام اینکه امام خامنه ای، حسین زمان ماست، بیان داشت: به نتانیاهو و تمام همکارانش که ضد ما هستند می‌گوییم، ما مردمی هستیم که نه محاصره، نه تحریم، نه فقروگرسنگی و نه جنگ می تواند اراده، یقین و ایمان ما را سست کند و به امام خامنه‌ای می‌گویم که اگر ما را بکشند و بدنمان را بسوزنند و خاکسترمان را در هوا پخش کنند و هزاران بار این کار با ما انجام شود، ما تو را ترک نمی‌کنیم.

امام جمعه بخش یزدان آبادِ زرند به بیان چند نکته درباره شهادت سید حسن نصرالله پرداخت و گفت: دشمن با این شهادت‌ها وترور‌ها دنبال ترساندن ملت مسلمان است؛ ولی بداند ما از مرگ نمی‌ترسیم وحتی به استقبال شهادت هم می‌رویم و در حقیقت به فرموده شهید مقاومت حاج قاسم ما ملت شهادتیم.

وی افزود: تلاش رسانه‌های ضد انقلاب با نشان دادن تصویری از اتاق عملیات نتانیاهو و برجسته کردن برخی دیگر از اقدمات میدانی رژیم صهیونیستی مانند اینکه در یک عملیات صرفا یک طبقه از یک ساختمان ۱۱ طبقه مورد هدف قرار گرفته این بود که غلبه تکنولوژیک رژیم را در افکار عمومی تثبیت کند.

حجت الاسلام عربزاده تصریح کرد: طرح برخی ادعا‌ها نظیر استفاده از هوش مصنوعی در رهگیری‌ها و شناسایی‌ها نیز در همین راستا انجام شد.

وی افزود: این در حالی است که رژیم چند ده سال است که به دنبال ترور و شهادت سیدحسن نصرالله بوده و حتی عملیات انجام شده، نقطه‌زنی محسوب نمی‌شود. 

حجت الاسلام عربزاده تصریح کرد: پیش‌تر نیز زمانی که رژیم صرفا حدس می‌زد سیدحسن نصرالله در یک منطقه حضور دارد، کل منطقه توسط رژیم بمباران می‌شد و این بار نیز همین اتفاق رخ داد و منطقه‌ای محدود با بیش از هشتاد تن بمب مورد هدف قرار گرفت که اگرچه این عملیات ضربه مهمی بود؛ اما برخلاف نظر صهیونیست‌ها عملیات نقطه‌زنی محسوب نمی‌شود.

امام جمعه بخش یزدان آباد گفت: ما کنار مردم غزه و لبنان هستیم و از هیچ گونه کمکی نسبت به این مردم مظلوم دریغ نخواهیم کرد؛ لذا کمک‌های مالی از سوی گروه جهادی شهدای جهادگر در حال انجام است.

وی افزود: قطعا به فضل خدا به زودی زود با همت مسلمانان جهان، تحت لوای پرچم ولات فقیه، تلاویو وحیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

حجت الاسلام عربزاده ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان جان برکف تصریح کرد: کلام مقام معظم رهبری درمود نیروی انتظامی این است؛ چون کار نیروی انتظامی خدمت به جامعه و مردم و خدمت به اسلام است ازجمله کار‌هایی است که قصد تقرب به خدا در این کار خیلی راحت تر است؛ از طرفی نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است. 
وی گفت: ازنگاه مقام معظم رهبری لازمه ایجاد امنیت در جامعه عمل مقتدرانه پلیس است؛ اما خود حضرت آقا فرمودند، این اقتداربه معنای ظلم کردن و حرکت بی مهار نیست. ما به دنبال اقتدار پلیسی هالیوودی و جوامع غربی و آمریکایی نیستیم؛ چنین اقتداری نه تنها امنیت ایجاد نخواهد کرد؛ بلکه موجب ناامنی هم خواهد شد که برخورد‌های پلیس آمریکا با سیاه پوستان نمونه‌هایی از اقتدار ظالمانه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.