سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال؛

ملوان - نساجی؛ قوهای سپید انزلی به دنبال صدرنشینی در دربی شمال

مسابقات لیگ برتر فوتبال امشب با انجام ۴ دیدار وارد هفته هفتم می‌شود و تیم‌های ملوان و نساجی در دربی شمال به مصاف هم می‌روند.

مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار امشب (جمعه) در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود. مابقی بازی‌های این هفته روز‌های شنبه و یکشنبه برگزار خواهد شد.

مس رفسنجان - شمس آذر قزوین/ جمعه ساعت ۱۸

تیم فوتبال مس رفسنجان امشب  در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان پذیرای تیم فوتبال شمس آذر قزوین است.

تیم مس رفسنجان هفته گذشته برابر تیم تازه وارد چادر ملو اردکان شکست خورده است و با ۵ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان محرم نویدکیا می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم شمس آذر را بگیرند تا دومین برد خود را در لیگ برتر به دست آورندو رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

در آن طرف، تیم شمس آذر هفته گذشته برابر تیم نساجی مازندران به تساوی دست یافت و با ۳ امتیاز در رتبه پانزدهم  جدول رده بندی قرار گرفته است.

شاگردان سعید دقیقی  تاکنون رنگ برد را ندیده اند و آنها به دنبال پیروزی برابر تیم مس رفسنجان هستند تا نوار ناکامی‌های خود را قطع کنند و از بحران خارج شوند، اما کار سختی در رفسنجان پیش رو دارند.

هر ۲ تیم به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند و باید دید کدامیک می‌توانند برنده این بازی شوند.

جدال محرم نویدکیا و سعید دقیقی مربیان جوان لیگ برتر فوتبال به جذابیت این بازی می‌افزاید.

نساجی مازندران - ملوان بندر انزلی/ جمعه ساعت ۱۸:۱۵

دربی شمال بین تیم‌های فوتبال نساجی و ملوان امشب در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می‌شود و این بازی برای تیم‌های بالا و پایین جدول اهمیت دارد.

تیم فوتبال نساجی در وضعیت بحرانی قرار دارد و با ۳ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

شاگردان ساکت الهامی با حمایت هواداران پرشور خود به دنبال ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم ملوان در دربی شمال هستند تا اولین برد خود را جلوی طرفداران خود جشن بگیرند و از انتهای جدول فرار کنند.

در آن طرف، تیم ملوان هفته گذشته با برد برابر تیم استقلال خوزستان چهارمین پیروزی خود را کسب کرد و با ۱۳ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

شاگردان مازیار زارع در صورتی بتوانند ۳ امتیاز دربی شمال را بگیرند به طور موقت به صدر جدول رده بندی صعود می‌کنند.  

این ۲ تیم تاکنون ۴ بار به مصاف هم رفته اند که  ۳ برد سهم ملوان و یک بازی هم با تساوی به پایان رسیده است و نساجی هیچ وقت نتوانسته به برتری دست یابد.

ذوب آهن اصفهان - آلومینیوم اراک/ جمعه ساعت ۱۸:۳۰

تیم فوتبال ذوب آهن هفته گذشته با باخت برابر تیم فولاد نخستین شکست خود را در لیگ برتر  فوتبال متحمل شد و با ۷ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفته است.

شاگردان محمد ربیعی می‌خواهند اولین برد خود را در ورزشگاه خانگی خود کسب کنند تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

در آن طرف، تیم آلومینیوم هفته گذشته با برد برابر خیبر خرم آباد اولین برد خود را در لیگ برتر فوتبال کسب کرد و با ۶ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

شاگردان مجتبی حسینی به دنبال ۳ امتیاز خارج از خانه برابر سبزپوشان اصفهانی هستند تا روند رو به رشد خود را ادامه بدهند.

این ۲ تیم تاکنون ۸ بار به مصاف یکدیگر رفته اند که ۳ برد سهم ذوبی‌ها و ۵ بازی هم با تساوی به پایان رسیده و تیم آلومینیوم تاکنون بردی برابر حریف اصفهانی خود کسب نکرده است.

به هر حال باید دید تیم آلومینیوم می‌تواند طلسم نبردن برابر تیم ذوب آهن را بشکند یا نه!

خیبر خرم آباد - گل گهر سیرجان/ جمعه ساعت ۱۸:۳۰

تیم‌های فوتبال خیبر خرم آباد و گل گهر برای اولین بار در طول تاریخ لیگ برتر فوتبال امشب  به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم خیبر خرم آباد هفته گذشته با هدایت اورلیو دستیار برزیلی سابق رضا مهاجری برابر تیم آلومینیوم شکست خورد و با ۵ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

اورلیو برای دومین بار هدایت خیبر خرم آباد را برعهده خواهد داشت و باید دید او می‌تواند این تیم را از بحران خارج کند یا نه!

تیم خیبر خرم آباد به دنبال ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم گل گهر است، تا دومین برد خود را جلوی هوادارانش جشن بگیرد، اما کار سختی مقابل مستحکم‌ترین خط دفاع لیگ برتر فوتبال دارد.

در آن طرف، تیم گل گهر هفته گذشته برابر تیم هوادار به تساوی دست یافت و با  یک بازی معوقه و کسب ۸ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گرفته است.

تیم گل گهر به دنبال برد خارج از خانه برابر تیم خیبر خرم آباد است، تا جایگاه خود را ارتقا بدهد وبه جمع تیم‌های بالانشین ملحق شود.

برنامه بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال 

شنبه ۱۴ مهر

هوادارتهران - استقلال- ساعت۱۷- ورزشگاه شهر قدس تهران

استقلال خوزستان - فولاد مبارکه سپاهان –ساعت۱۹- ورزشگاه غدیر اهواز

پرسپولیس - چادرملو اردکان- ساعت ۱۹:۱۵- ورزشگاه متعاقبا اعلام می‌شود.

یکشنبه ۱۵ مهر

تراکتورتبریز - فولاد خوزستان- ساعت ۱۷:۳۰- ورزشگاه یادگار امام تبریز

خبرنگار: مریم طایفه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.