سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار ۹ تیم آتش نشانی کاشان در مراسم قالیشویان مشهد اردهال

شهردار کاشان گفت: ۹ تیم عملیاتی آتش نشانی کاشان در مراسم قالیشویان مشهد اردهال کاشان استقرار دارند.

شهردار کاشان با اشاره به  آمادگی همه جانبه مدیریت شهری برای خدمت رسانی شایسته‎ در مراسم قالیشویان مشهد اردهال کاشان گفت: اقدامات متعددی برای برگزاری این مراسم سنتی و مذهبی در نظر گرفته شده که در قالب بهسازی معابر، تنظیف و پاکسازی، بهسازی فضای سبز، حمل و نقل عمومی، تبلیغات محیطی و ... انجام می‌شود.

کیومرث محمدپور  آماده باش کامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با استقرار تیم‌های عملیاتی به صورت خودروئی و موتوری را یادآور شد و افزود: ۹ تیم عملیاتی و امدادی همراه با تجهیزات کامل و خودرو‌های اطفائیه سبک و سنگین تأمین ایمنی مراسم را عهده ‎دار هستند.

شهردار کاشان از ارائه خدمت ناوگان حمل و نقل عمومی برای زائران و شرکت کنندگان در مراسم قالیشویان خبر داد و تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی در قالب اتوبوس، مینی بوس و تاکسی به منظور جابه جایی زائران سرویس دهی به ارائه خدمت می‌پردازند.

وی با اشاره به حوزه ۲۵ نیروی تنظیف و پاکسازی معابر و مأموران مقابله با سد معبر گفت: این اقدام در قالب استقرار و اعزام گروههای تنظیف، تأسیسات، ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و سد معبر همراه با تجهیزات کامل خودرویی و اجرایی در مشهد اردهال صورت می‌گیرد.

محمدپور افزود: علاوه بر استقرار گروه‌های متعدد در زمینه نظافت و پاکیزگی منطقه، عوامل انضباط شهری برای ساماندهی محیطی و مقابله با تخلفات و سد معبر حضور دارند.

وی با اشاره به حضور خوردو‌ها و عوامل خدمات موتوری در این مراسم بیان کرد: اقداماتی نظیر مناسب‌سازی و بهسازی مسیر‌ها و معابر نیز در این زمینه صورت می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.