سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حلقه هوشمند Oura Ring 4 معرفی شد

Oura Ring 4 از ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) با قیمت ۳۴۹ دلار عرضه خواهد شد که نسبت به نسل قبلی خود ۵۰ دلار گران‌تر است.

کمپانی Oura امروز از نسل چهارم حلقه هوشمند محبوب خود رونمایی کرد. Oura Ring 4 کمتر از سه سال پس از معرفی نسل قبلی خود با قیمت ۳۴۹ دلار وارد بازار می‌شود و تغییراتی مانند طراحی باریک‌تر و سنسور‌هایی با دقتِ بهبودیافته را به همراه دارد.

مانند Oura Ring 3، حلقه جدید نیز از تیتانیوم ساخته شده است، ماده‌ای سبک و بادوام که باعث می‌شود Oura Ring 4 به‌عنوان یک حلقه استاندارد وزن مناسبی داشته باشد. همچنین این حلقه در طیف وسیع‌تری از اندازه‌ها (۴ تا ۱۵) و در شش رنگ مختلف معرفی شده است. نسل قبلی فقط در اندازه‌های ۶ تا ۱۳ عرضه شده بود.

شاید قابل‌توجه‌ترین تغییر طراحی این دستگاه، طراحی باریک‌تر آن باشد. علاوه‌براین اگر تصاویر Oura Ring 3 را مشاهده کنید، متوجه می‌شوید که سنسور‌های آن حالتی بیرون‌آمده دارند. اما در Oura Ring 4 سنسور‌ها به‌صورت صاف طراحی شده‌اند.

افزایش دقت سنسور‌ها در حلقه Oura Ring 4

Oura ادعا می‌کند که در حلقه جدید با وجود سنسور‌های بهبودیافته خود، نسبت به مدل‌های قبلی می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری جمع‌آوری کنید. مدل جدید همچنین دارای یک شتاب‌سنج برای حرکت، LED‌های سبز، قرمز و مادون‎‌قرمز برای اندازه‌گیری ضربان قلب و تنفس و سنسور دما است.

علاوه‌براین، Oura ظاهراً با توجه به عرق‌کردن انگشت دست کاربران، مکان سنسور‌های حلقه خود را تا حدی تغییر داده است تا به بهترین بازدهی انرژی و کیفیت سیگنال دست پیدا کند.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که Oura Ring 4 همچنان می‌تواند سطح اکسیژن خون را اندازه‌گیری کند، قابلیتی که برتری آن نسبت به اپل واچ‌های جدید محسوب می‌شود.

Oura به‌طورکلی مدعی بهبود موارد زیر نسبت به نسل سوم حلقه خود شده است:

-بهبود ۱۲۰ درصدی کیفیت سیگنال برای سنجش اکسیژن خون (SpO2) که به معنی افزایش ۳۰ درصدی دقت در میانگین اندازه‌گیری SpO2 یک شبه است.
-شاخص اختلال تنفسی (BDI) ۱۵ درصد دقیق‌تر
-۷ درصد شکاف کمتر در نمودار ضربان قلب در طول روز
-۳۱ درصد شکاف کمتر در نمودار ضربان قلب در شب

حلقه‌های Oura همیشه از نظر عمر باتری عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و Oura Ring 4 نیز با یک بار شارژ تا هشت روز می‌تواند به کار خود ادامه دهد.

در مورد اپلیکیشن Oura، این شرکت طی چند ماه گذشته مشغول انجام تغییراتی بوده است و ویژگی‌های جدیدی را برای ردیابی استرس، سلامت باروری، سلامت قلب و یک برنامه آزمایشی به آن اضافه کرده است. اپلیکیشن بازطراحی‌شده جدید Oura اکنون دارای سه بخش اصلی است: Today، Vitals و My Health.

بخش Today بسته به زمان و اهداف سلامتی کاربری، خلاصه‌ای از داده‌های بیومتریک را ارائه می‌کند. Vitals به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات دقیق‌تری از داده‌های خود به دست بیاورند و برگه My Health روی روند‌های بلندمدت تمرکز خواهد داشت.

Oura Ring 4 از ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) با قیمت ۳۴۹ دلار عرضه خواهد شد که نسبت به نسل قبلی خود ۵۰ دلار گران‌تر است.

منبع: دیجیاتو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.