سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد نماینده ولی فقیه در سمنان از وضعیت آبگرم و نماسازی ورودی شهرها با لاستیک

نماینده ولی فقیه در استان با انتقاد از وضعیت مجموعه گردشگری چشمه‌های آبگرم و مسیر دسترسی آن، ساماندهی ورودی برخی شهرهای استان را از طریق نماسازی فقط با تابلو و لاستیک مناسب و شایسته ندانست.

حجت الاسلام و السملمین مرتضی مطیعی روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از مدیران اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مسئولان بخش خصوصی این حوزه، افزایش زیرساخت‌های گردشگری به ویژه هتل‌ها را ضروری دانست و گفت: چرا مسیر دسترسی به آب گرم نباید به‌گونه‌ای باشد که تردد مردم برای بهره‌مندی از آن تسهیل شود.

وی پیش‌بینی محل برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی در نقاط مختلف استان را ضروری دانست و گفت: چه ایرادی دارد در ورودی تمام شهرهای استان بازارچه‌های عرضه محصولات و تولیدات صنایع دستی ایجاد شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با انتقاد از اجرای برخی طرح‌های بی‌کیفیت و دارای ابهام در ورودی شهرهای استان سمنان، بیان کرد: نصب یک تابلو و چند لاستیک با هزینه‌های فراوان در ورودی یک شهر به‌گونه‌ای که برخی مسافران آن را با پیست موتورسواری اشتباه بگیرند، چه فایده‌ای دارد؛ بدون اینکه بدانیم قرار است در آنجا چه‌کاری انجام شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.