سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیربومی عامل موفقیت معدن چهارگنبد سیرجان

فرماندار سیرجان از مراحل تولید شرکت مس چهارگنبد بازدید کرد.

 

 فرماندار سیرجان ومعاون وی ازمعدن چهارگنبد شامل بخش‌های مختلفی همچون معدن روباز، معدن زیرزمینی، نحوه استخراج مواد معدنی و کارخانه تغلیظ و تولید کنسانتره بازدید کرد. 

فرماندار سیرجان با ابراز خرسندی از پیشرفت‌های چشمگیر این شرکت در طول یک سال گذشته، گفت: رشد و توسعه این مجموعه در مقایسه با بازدید‌های قبلی بسیار قابل توجه و شایسته تقدیر است.

علی یعقوبی پور افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت و پیشرفت این شرکت، حضور یک مدیرعامل جوان، بومی و پرتلاش در رأس مدیریت آن است.

وی تصریح کرد: همچنین، همدلی و همکاری دلسوزانه نیرو‌های کار بومی منطقه نقش بسیار مهمی در افزایش چندین برابری تولید و ارتقاء عملکرد این مجموعه داشته است.

فرماندار سیرجان در این بازدید با اشاره به اهمیت تولید داخلی و مشارکت مردم در توسعه اقتصادی کشور، بیان کرد: مجموعه مدیریت شهرستان کاملاً آماده است تا در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال، که بر تولید و استفاده از ظرفیت‌های مردمی تأکید دارد، از هر گونه همکاری و حمایت از این مجموعه و سایر واحد‌های تولیدی دریغ نکند، ما معتقدیم که با مشارکت مردم و همراهی تمامی ارکان مدیریتی شهرستان، می‌توانیم شاهد رشد پایدار و توسعه اقتصادی منطقه باشیم.

 

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های عظیم معدنی شهرستان سیرجان، تصریح کرد: پتانسیل‌های موجود در حوزه معدن و صنایع وابسته می‌تواند نه تنها در رونق اقتصادی شهرستان، بلکه در ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و افزایش سطح رفاه مردم منطقه نیز تاثیرات مثبتی داشته باشد.

برچسب ها: معدن ، تولید داخلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.