سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق سابقه دار خودرو در دام پلیس

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو که در محله غیاثی با خودروی مسروقه پرسه زنی می‌کرد، خبر داد. 

 سرهنگ "محمدرضا موسوی" سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در پی اجرای طرح امنیت محله محور و گشت زنی‌های هدفمند، عوامل کلانتری ۱۵۱ یافت آباد به یک دستگاه خودرو وانت پیکان که مشغول زاغ زنی خودرو‌های پارک شده بود مشکوک شدند و آن را زیر نظر گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: راننده خودرو با رویت ماموران قصد متواری شدن را داشت که سریعا متوقف و دستگیر شد و در بازرسی اولیه از خودرو وی دو عدد باتری خودرو، دو عدد ضبط خودرو و ابزار آلات سرقت کشف شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری، در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
وی افزود: متهم با صدور قرار قانونی برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی مال باختگان در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

سرهنگ موسوی در پایان بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدار‌های پلیسی و ایمن نمودن خودرو‌های خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری کنند.

سارق سابقه دار خودرو در دام پلیس

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو که در محله غیاثی با خودروی مسروقه پرسه زنی می‌کرد، خبر داد. 

 سرهنگ "رسول بهرامی" سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۱۴ غیاثی در حال گشت‌زنی، به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شده و آن را زیر نظر گرفتند.

وی افزود: ماموران گشت با استعلام پلاک وسیله نقلیه متوجه سرقتی بودن آن شدند و در همین حین دستور ایست دادند و متهم اقدام به فرار کرد که با هوشیاری عوامل کلانتری متهم زمینگیر و دستگیر شد.
سرهنگ بهرامی گفت: بعد از دستگیری سارق، او را به کلانتری منتقل نموده و در تحقیقات اولیه متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و پس از استعلام مشخص شد وی از افراد سابقه دارمی باشد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: تاکنون چند نفر از شکات این پرونده شناسایی شده و شناسایی سایر شکات و کشف جرائم احتمالی نیز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ بهرامی در پایان به مردم توصیه کرد: حتما خودرو‌های خود مجهز به قفل فرمان و پدال و GPS کنند که در صورت وقوع حادثه‌ای توانایی ردیابی آن را داشته باشند.

اعتراف سارقان با ۲۰ فقره سرقت خودرو

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ انهدام باند ۳ نفره سارقان خودرو و اعتراف متهمان به ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "محمد افشار" سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در سطح حوزه استحفاظی در حال گشت‌زنی بودند که در محدوده بلوار "پاکنژاد" به یک دستگاه پژو پرشیا با سه نفر سرنشین مشکوک شدند و آن‌ها را زیر نظر گرفتند.

وی ادامه داد: خودرو متهمان پس از دقایقی کنار یکی از خودرو‌های پارک شده ایستاده و یک نفر از سرنشینان شروع به تخریب و باز نمودن درب آن کرد که ماموران با رویت جرم بلافاصله وارد عمل شده به منظور دستگیری سارق دستور ایست دادند. متهم بدون توجه به فرمان‌های پلیسی با سرعت بسیار زیاد سوار بر خودرو شده و از محل متواری شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: پس از تعقیب و گریز کوتاهی، با اجرای طرح مهار و با رعایت قانون به کار گیری سلاح خودرو متهمان متوقف شده و سارقان از خودرو پیاده شده و ماموران پلیس موفق به دستگیری دو نفر از متهمان شدند و یکی از آن‌ها متواری شد. در بررسی اولیه از متهمان ابزار و ادوات سرقت و یک قبضه سلاح سرد کشف شد و متهمان به کلانتری انتقال یافتند.

وی افزود: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد که از سارقان سابقه دار می‌باشند و در تحقیقات تکمیلی به ۲۰ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کردند. در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به مراجع قضائی تحویل شدند و دستگیری همدست سارقان در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ افشار در پایان به شهروندان توصیه کرد، خودرو‌های خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل و دزدگیر مجهز کرده و از قرار دادن اشیا قیمتی و مدارک داخل خودرو خودداری کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.