سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان حماس برای مشارکت در جمعه «توقف تجاوزات علیه فلسطین و لبنان»

در سایه نزدیک شدن به یک سالگی جنگ نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خواستار مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم در اعتراضات روز جمعه برای توقف تجاوزات علیه فلسطین و لبنان شد.

 جنبش مقاومت اسلامی حماس در بحبوحه تداوم جنگ نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه که به یک سالگی خود نزدیک شده است و تشدید حملات وحشیانه این رژیم علیه کرانه باختری و شهر قدس و نیز تجاوزات شنیع آن به لبنان، از اقشار مختلف امت عربی و اسلامی و آزاداندیشان در هر نقطه‌ای از جهان خواست که حضور پررنگ و موثری در فعالیت‌های روز جمعه تحت عنوان «جمعه توقف تجاوزات علیه فلسطین و لبنان» داشته باشند.

حماس همچنین تاکید کرد که این برنامه در حمایت از حق فلسطینیان و در اعتراض به ظلم و وحشیگری کابینه تروریستی صهیونیستی صورت خواهد گرفت.

این جنبش در ادامه اعلام کرد که وظیفه هر انسان آزاده‌ای است که با مشاهده تجاوزات و جنایت‌های صورت گرفته علیه غیرنظامیان و نیز جنایت‌های جنگی، تحمیل گرسنگی و ایجاد رعب و وحشت و همچنین حملات عامدانه رژیم صهیونیستی به زنان و کودکان بی‌پناه با استفاده از سلاح‌های ممنوعه بین‌المللی و نقض تمامی احکام و منشور‌ها و مبانی حقوق بشر به پا خیزد و خشم خود را فریاد بزند.

حماس در پایان از آزاد اندیشان جهان که حامی مساله فلسطین هستند، خواست که به تحرکات مردمی موثر و راهپیمایی‌های خشم و اعلام همبستگی خود ادامه دهند و در «جمعه توقف تجاوزات علیه فلسطین و لبنان» مشارکت کنند و زمینه برگزاری بزرگترین تجمع مردمی به‌منظور اعلام همبستگی با ملت فلسطین و لبنان و محکومیت رژیم صهیونیستی را فراهم کنند و ضمن تلاش برای برملا کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی و چهره زشت آن، دولت‌ها را برای قطع تمامی روابط با این رژیم و منزوی کردن و تحریم آن در تمامی سطوح تحت فشار قرار دهند.

برچسب ها: حماس ، لبنان ، غزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.