سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه شهروندان از نحوه عرضه سیلندرگاز خانگی در بندرعباس

شهروندان هرمزگانی از کشیدن دو بار کارت بانکی هنگام دریافت سیلندرگاز گلایه دارند.

یک شهروند در تماس با باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان می‌گوید: در جایگاه‌های عرضه گاز دو بار از مشتری در دو تراکنش جداگانه وجه دریافت می‌شود که دلیل این کار را نمی‌دانیم و چرا این موضوع یکپارچه نشده است.

مسولان صنعت و معدن هرمزگان هم می‌گویند: دستاه مربوطه شرکت پخش فراورده‌های نفتی است و باید در دستگاه‌های پوز این قیمت‌ها اصلاح و یکپارچه شود.

عبدالرضا پیروی منش معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان می‌گوید: دستگاه مسئول باید قیمت نهایی را در دستگاه‌های کارت خوان اعمال کند، اما دریافت وجه اضافی از مشتریان با هر عنوانی غیر قانونی و گران فروشی است.

پیروی منش افزود:شهروندان هر گونه گران فروشی را به سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا حضوری به تعزیرات حکومتی و یا اداره‌های صمت شهرستان‌ها اعلام کنند.

وی گفت: اکنون قیمت هر سیلندرگاز ۱۱ کیلویی خانگی در محل تاسیسات ۴۴ هزار تومان، مراکز عرضه ۶۹ هزار تومان، در محل واحد‌های مسکونی ۷۷ هزار تومان است و دریافت هر مبلغ بالاتر از این تخلف است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت هرمزگان گفت: سرپرست خانوار‌هایی که در سامانه صدف نام نویسی نکرده اند نیز ۱۰ درصد گران‌تر از مبلغ‌های اعلام شده باید پرداخت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.