سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پزشکیان:

از گروه‌های مقاومت برای آزادی فلسطین حمایت می‌کنیم

رئیس جمهور تاکید کرد: از گروه‌های مقاومت اسلامی برای آزادی فلسطین حمایت می‌کنیم و این را یک مسئولیت برای خود در موضوع فلسطین می‌دانیم.

 مسعود پزشکیان روز پنجشنبه در اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا در شهر دوحه پایتخت قطر اظهار داشت: با توجه به حساسیت و چالش‌هایی که غرب آسیا با آن مواجه است و همچنین حملات متوالی رژیم صهیونیستی علیه گروه‌های مقاومت، باید اشاره کنم که ناقضان حقوق بشر و مرتکبان جنایت بدانند که مقاومت، شجره ثمربخشی است که امکان ندارد از بین برود.

رئیس جمهور با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به زودی مجازات خواهد شد، افزود: از گروه‌های مقاومت اسلامی برای آزادی فلسطین حمایت می‌کنیم و این را یک مسئولیت برای خود در موضوع فلسطین می‌دانیم و با قوت در این باره ایستاده ایم.

پزشکیان خاطر نشان کرد: غرب آسیا امروز با چالش‌هایی مثل حملات متوالی رژیم صهیونیستی علیه مقاومت مواجه است.

رئیس‌جمهور با اشاره به برگزاری اجلاس سران مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا اظهار داشت: اشتراکات فرهنگی بسیاری بین اعضا وجود دارد که می‌توانیم با توجه به همین اشتراکات روابط فی‌مابین را تقویت کنیم. 

رئیس جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در اجلاس سران مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا و به دعوت امیر قطر به این کشور سفر کرده است؛‌ی در نخستین روز این سفر با امیر قطر دیدار داشت که امضای ۶ سند و یادداشت تفاهم همکاری در بخش‌های مختلف اقتصادی و تجاری، فرهنگی، آموزشی و ورزشی دستاورد آن بود.

همکاری در طرح توسعه بند دیر، بهداشت، رفاه و تجارت زنده، برنامه اجرایی همکاری‌های فرهنگی تا پایان سال ۱۴۰۵ و برنامه اجرایی همکاری‌های ورزشی تا سال ۲۰۲۶ از جمله مهمترین اسناد همکاری میان دو کشور بود که توسط وزرای نیرو، امور خارجه و ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران با همتایان قطری به امضا رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.