سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپیچی برخی میوه فروشان سیار خرم آباد از طرح ساماندهی معابر

سرپرست سازمان مشاغل شهری شهرداری خرم آباد گفت: برخی میوه فروشان سیار از طرح ساماندهی معابر سرپیچی می‌کنند که تفاهم نامه‌ای با نیروی انتظامی برای رفع موانع اجرای این طرح امضا شده است.

شیرزاد بیرانوند روز پنجشنبه در نشست مشترک مدیریت سازمان مشاغل شهری و فرماندهی پلیس راهور خرم آباد در دفتر این سازمان اظهار کرد: سازمان مشاغل شهری خرم آباد نسبت به ساماندهی خودرو‌های سیار فروش میوه و دستفروشان سطح شهر اقدام کرده که این نظم بخشی و بهسازی میدان میوه و تره بار بهارستان (بارفروشی) با استقبال شهروندان مواجه شده است.

وی افزود: متاسفانه برخی رانندگان از برنامه تعیین شده تمرد و مجددا در گذرگاه‌های حساس توقف می‌نمایند که این امر موجبات ترافیک و حوادث احتمالی را فراهم می‌آورد ضمن اینکه برخی دستفروشان نیز مشکلاتی را برای عابران ایجاد می‌کنند که در این راستا همکاری پلیس راهور برای نظم بخشی و جلوگیری از سد معبر‌ها ضروری است.

سرهنگ سعید آب باریکی فرمانده پلیس راهور خرم آباد نیز با تاکید بر لزوم برخورد با عوامل بی نظمی و لزوم تسهیل رفت و آمد شهروندان اظهار کرد: مجموعه پلیس شهرستان آمادگی هرگونه همکاری جهت اجرای برنامه‌های ساماندهی مشاغل شهری را دارد و در این راستا افرادی را به طور ثابت برای رفع مشکلات مربوط به خودرو‌های فروش میوه، دستفروشان و همچنین ساماندهی میدان میوه و تره بار مامور خواهد کرد.

سازمان مشاغل شهری شهرداری خرم آباد از سال گذشته تاکنون طرح ساماندهی معابر را اجرا و تاکنون میوه فروشان خیابان‌های آرامستان خضر، شمال خرم آباد (بلوار ولایت، میدان اسب دوانی، آبشار طلایی) و چندین نقطه دیگر را ساماندهی کرده است، اما برخی خودرو‌ها از این طرح تمکین نمی‌کنند و زمینه ساز ترافیک در خیابان‌های پر رفت و آمد شهر می‌شوند.

برچسب ها: لرستان ، میوه فروشان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.