سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش صدا و سیمای خراسان جنوبی در انعکاس عملیات وعده صادق ۲

عملیات رسانه‌ای شبکه استانی خراسان جنوبی در پوشش دهی به موقع، اطلاع رسانی و پخش زنده عملیات وعده صادق ۲ و همچنین انعکاس شور و جشن مردم با تلاش جهادگونه همکاران سیما، صدا، خبر و فنی محقق شد.

در آغاز عملیات سپاه در پاسخ به تجاوزگری‌های رژیم اشغالگر قدس و موشک باران سرزمین‌های اشغالی در کمترین زمان ممکن همکاران در مرکز حضور یافتند.

ویژه برنامه زنده «حزب الله زنده است» از ساعت ۲۰:۴۵ تا.۱:۲۰ روی آنتن شبکه خاوران رفت و با ارتباط زنده میدانی از خوشحالی مردم در میدان ابوذر بیرجند، فردوس، زیرکوه، خضری دشت بیاض، دیهوک، خوسف، اسلامیه و... شادی و شور این شهرستان‌ها را از حمله موفق سپاه پاسداران منعکس کرد.

همچنین کارشناسان و فعالان سیاسی از جمله دکتر دهقان و دکتر کربلایی استاد دانشگاه، حجت‌الاسلام سالاری استاد حوزه و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، ابوذر صلاحی فعال فرهنگی و عضو جبهه فرهنگی انقلاب استان و جانشین بسیج اساتید و حسین پور دبیر جبهه فرهنگی انقلاب استان در برنامه‌های زنده صدا و سیمای خراسان جنوبی حضور یافتند.

صدای خراسان جنوبی هم به مدت ۳ ساعت به پخش زنده شادمانی مردم خراسان جنوبی پرداخت و گزارش‌های میدانی گزارشگران خود را در سطح شهر‌ها منعکس کرد.


بیشتر بخوانید


همچنین کارشناسان و فعالان سیاسی در استودیو رادیو خاوران حضور یافتند و به تحلیل حمله موشکی ایران به اسرائیل پرداختند.

گروه‌های خبری صدا و سیمای خراسان جنوبی این جشن و شور و نشاط را از نقاط مختلف استان پوشش دادند و در شبکه‌های سراسری منعکس کردند.

همزمان مراسم شادمانی مردم استان از شبکه سراسری یک، دو، سه، خبر و شبکه افق نیز پخش شد و گزارش و مصاحبه‌های مردمی از شهر‌های مختلف استان در بخش‌های مختلف خبری پخش شد.

بیانیه شماره ۱ و ۲ سپاه نیز در شبکه خاوران قرائت شد و به سمع و نظر مخاطبان رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.