سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضای مثلث گردشگری یزد، اصفهان و شیراز به طور رسمی از سوی شهرداران

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: با امضای رسمی شهرداران یزد، اصفهان و شیراز وارد مرحله اجرایی می‌شود.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: پیمان مثلث گردشگری میان شهر‌های یزد، اصفهان و شیراز که پیش‌تر در سطح رؤسای سازمان‌های شهرداری این سه شهر به امضا رسیده بود، که به زودی با امضای رسمی شهرداران به مرحله‌ای جدید و رسمی وارد می‌شود. 

به گفته او: این همکاری به منظور تقویت گردشگری، جذب سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این سه مقصد فرهنگی و تاریخی کشور شکل گرفته و انتظار می‌رود با اجرای کامل آن، رونق اقتصادی و افزایش حضور گردشگران داخلی و خارجی به این مناطق را به دنبال داشته باشد.

سیفی افزود: در تجدید تفاهم نامه مثلث گردشگری بین شهر میراث جهانی یزد و شیراز و اصفهان بند‌های دیگری نیز علاوه بر مبادلات گردشگری مورد توافق قرار گرفته که هوشمند سازی یکی از این موارد است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در خصوص حضور توریسم در شهر یزد نیز گفت: یکی از مواردی که باعث تبادلات فرهنگی بین کشور‌ها می‌شود، توریسم و گردشگری است که موجب تقویت روحیه برادری بین افراد جامعه می‌شود.

سیفی اظهار داشت: در جهان امروز، صنعت گردشگری یکی از مواردی است که اهمیت بسیار زیادی در اقتصاد پیدا کرده و بنا بر تأیید کارشناسان به ازای ورود توریست به کشور بیش از ۱۸۰ صنف از آن منتفع می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.