سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح بخش تالاسمی بیمارستان شهدای هیرمند

با حضور دکتر صالحی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زابل، دکتر صفدری مدیر کل انتقال خون استان، فرماندار، امام جمعه شهرستان هیرمند، بخش تالاسمی بیمارستان شهدای هیرمند افتتاح شد.

دکتر مسعود صالحی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زابل در خصوص افتتاح این بخش گفت: بخش تالاسمی بیمارستان شهدای هیرمند با مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و ظرف مدت یک ماه راه اندازی شده است.

وی افزود: راه اندازی این بخش با هدف به صفر رساندن هزینه‌های رفت و آمد بیماران تالاسمی ساکن شهرستان هیرمند است، چرا که در گذشته این عزیزان مجبور بودند مسافت طولانی را با هزینه‌های بالا طی کنند و خود را به زابل برسانند.

دکتر صالحی تصریح کرد:  همچنین پیگیر افتتاح بخش فیزیوتراپی بیمارستان شهدای هیرمند نیز هستیم تا بیماران ساکن این شهرستان که نیاز به فیزیوتراپی دارند در خود این بیمارستان روند درمان را اجرا کنند.

فرحناز میر سرپرست معاونت درمان دانشگاه در این مراسم گفت: با افتتاح این بخش ۳۰ بیمار تالاسمی عزیز ساکن شهرستان هیرمند از این به بعد از خدمات رایگان بهره‌مند خواهند شد و انشاالله با حمایت‌های دکتر صالحی بحش فیزیوتراپی نیز در این بیمارستان راه اندازی خواهد شد.

همچنین در این مراسم مدیرکل انتقال خون استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر صالحی و خانم دکتر میر در راه اندازی بخش تالاسمی شهرستان هیرمند گفت: اطمینان داریم که بیمارستان‌های هیرمند و زهک با زحمات و پیگیری‌های دکتر صالحی جان تازه‌ای خواهند گرفت و مجددا احیا خواهند شد.

در ادامه امام جمعه و  فرماندار شهرستان هیرمند به واسطه زحمات دکتر صالحی و خانم دکتر میر در راستای افتتاح این بخش مهم  و برنامه‌های خوب آینده در بیمارستان هیرمند تقدیر و تشکر کردند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.