سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک امام جمعه تبریز در پی عملیات موشکی سپاه

امام جمعه تبریز در پیامی عملیات غرور آفرین حمله موشکی سپاه علیه دشمن صهیونیستی را تبریک گفت.

در پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل آمده است: بسم‌الله الرحمن الرحیم. قال الله تعالی: وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَکِنَّ اللَّهَ رَمَى

سپاس و حمد بی‌پایان خداوندی را که ملت عزیز و مقتدر ایران را در مسیر نورانی انقلاب اسلامی به اوج عزت و افتخار نشانید. در تارک این راه نورانی نام امام عظیم الشان انقلاب اسلامی(ره)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و شهدای گرانقدر علی‌الخصوص سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و سید مقاومت سید حسن نصرالله می‌درخشد.

عملیات غرورآفرین فرزندان رشید ملت در نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در وعده صادق ۲ جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و نشانه‌ای روشن از "قدرت اراده ملت ایران" و " نیرو‌های مسلح کشور" در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود.

سپاه مقتدر دیشب دروازه‌های جهنم را به روی صهیونیست‌های خونخوار و جنایتکار و تروریست و کودکش گشود و روند افول و سقوط رژیم اشغالگر قدس را سرعت بخشید و هنگامه‌ای در جهان خلق نمود که دوستان را امیدوار و ستایشگر و افتخار کننده و دشمنان را مات و مبهوت و ترسان نمود.

امروز بر نخبگان فرض و واجب است که با تمسک عملی به فرمان جهاد تبیین ابعاد و زوایای شگفت‌انگیز و معنادار عملیات وعده صادق ۲ را برای مردم تحلیل و بازخوانی کنند.

در این فضای آکنده از غرور و غیرت از پاسداران و ارتشیان عزیز و همه نیرو‌های مسلح که در میدان نبرد عزتمندانه پرچم اسلام و مقاومت را برافراشتند صمیمانه تشکر می‌کنم و این پیروزی بزرگ را به حکیم فرزانه انقلاب مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز، ملت شریف ایران، قوای سه‌گانه و تمامی نیرو‌های مقاومت تبریک عرض می‌نمایم. 

ما به وعده فرماندهان و سرداران و امرایمان ایمان داریم و می‌دانیم که در صورت تعرض مجدد رژیم به جغرافیای سرزمینی و معنوی جمهوری اسلامی ایران نیرو‌های مسلح تحت هدایت‌های داهیانه فرمانده معظم کل قوا و با پشتیبانی دولت و مجلس محترم نسخه رژیم جعلی را خواهند پیچید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.