سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزم جمعی برای رفع موانع تولید لرستان در مسئولین وجود دارد

استاندار لرستان گفت: خوشبختانه عزم جمعی در بین مسئولین استان به ویژه مدیران بانک‌ها برای رفع موانع تولید استان وجود دارد.

ابوطالب شفقت یازدهم مهرماه در جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که با بررسی ۱۶ پرونده‌ی واحد‌های اقتصادی استان پیگیری شد، عنوان کرد: از بین پرونده‌های بررسی شده تعداد ۱۱ مورد مربوط به واحد‌های صنعتی بودند که تماما به سرانجام رسیدند و موانع فعالیت این واحد‌ها برداشته شد.

وی ادامه داد: تعداد ۵ پرونده نیز مربوط به واحد‌های کشاورزی بودند که خوشبختانه مشکلات عمده‌ی آنها رفع شد.

استاندار تصریح کرد: تعیین و تکلیف برخی از پرونده‌های مطرح شده در ستاد نیز از حیطه‌ی تصمیم گیری در سطح استان خارج بودند و به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ارجاع داده شدند.

شفقت با تمجید از همراهی مسئولین برای رفع موانع تولید استان ابراز کرد: در این بین نماینده دستگاه‌ها و بانک‌ها موافق بودند که در تهران برای رفع موانع این واحد‌های اقتصادی پیگیری کنند.

وی از کارگروه‌های وابسته به ستاد تسهیل استان به خاطر اقدامات کارشناسی دقیق پرونده‌ها قبل از طرح در ستاد تشکر کرد و گفت: در کارگروه‌های زیر مجموعه ستاد تسهیل شرایط تمامی ذینفعان به صورت کامل و موشکافانه در نظر گرفته شده و با یک تحلیل کارشناسی دقیق پرونده برای طرح در ستاد تسهیل استان آماده می‌شود.

استاندار افزود: این کار کارشناسی منظم کمک می‌کند تا تصمیمات اتخاذی در ستاد تسهیل در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شوند.

شفقت اظهار کرد: بیش‌تر پرونده‌هایی که در ستاد تسهیل مطرح می‌شوند مربوط به واحد‌هایی است که به خاطر مشکلات عدیده به ویژه بدهی‌های بانکی در آستانه‌ی تعطیلی قرار دارند.

وی تصریح کرد: در این ستاد تلاش می‌شود با در نظر گرفتن تمامی جوانب از تعطیلی این واحد‌ها جلوگیری شود تا فرصت ترمیم مشکلات خود را به دست بیاورند.

در جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیر کل صمت به عنوان دبیر ستاد، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های مرتبط با پرونده‌ها و مدیران واحد‌های تولیدی و اقتصادی مورد طرح در ستاد حضور داشتند.

 

برچسب ها: استانداری ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.