سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تشکر جامعه مدرسین در پی عملیات وعده صادق ۲

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی با تشکر از اجرای عملیات وعده صادق ۲ آورده است: حمله قاطعانه سپاه پاسداران با حمایت ارتش و وزارت دفاع، به مواضع نظامی، امنیتی و مراکز راهبردی رژیم اشغالگر قدس موجی از شادی و غرور را در امت اسلامی برانگیخت.

 در پی پاسخ نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدامات رژیم صهیونیستی در نقض حاکمیت کشور در ترور شهید اسماعیل هنیه و به شهادت رساندن رهبر مقاومت، سیدحسن نصرالله و سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در تقدیر از این اقدام تلافی جویانه که برابر حق قانونی کشور انجام گرفت، بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»
ستایش خدای را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است

موشک‌باران موفق و حمله قاطعانه سپاه پاسداران با حمایت ارتش و وزارت دفاع، به مواضع نظامی، امنیتی و مراکز راهبردی رژیم اشغالگر قدس در عملیات وعده صادق ۲، موجی از شادی و غرور را در امت اسلامی برانگیخت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از فرزندان ملت در نیرو‌های مسلح اعلام می‌دارد؛ اقتدار امروز نیرو‌های مسلح سرافراز ما و توانمندی‌های شگفت آور آنها در تولید تجهیزات دفاعی و بازدارنده و رسیدن به خودکفایی در تأمین نیاز‌های دفاعی کشور، حاصل انقلاب اسلامی و پشتیبانی‌های گسترده مردم است.

ایران امروز در دفاع از خود و مظلومان، هر تجاوزی را قاطعانه پاسخ خواهد داد. سقوط اسرائیل وعده حقی است که به زودی محقق خواهد شد و بی‌شک جمهوری اسلامی ایران در تحقق آن نقشی محوری و اساسی دارد. اقتدار امروز ما در مبارزه با جبهه ظلم و استکبار جهانی، ثمره هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری دام الله ظله است.

به شکرانه نعمت ولایت و وجود فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای جَبهه سپاس بر آستان الهی می‌ساییم. امید است در ظل توجهات حضرت ولیعصر -عجل الله تعالی فرجه- و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب و حضور دشمن شکن مردم شریف، ایران اسلامی همچنان بر مدار عزت و اقتدار، پایدار و مستدام باشد و در منکوب کردن ستمگران، مشمول امداد و نصرت الهی گردد، إن‌شاءالله.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.