سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌ریزی برای نصب ۹ میلیون کنتور هوشمند برق طی دو سال آینده

مدیر عامل توانیر گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم که ان‌شاءالله طی دو سال آینده ۹ میلیون کنتور هوشمند به کنتور‌های هوشمند کشور اضافه کنیم.

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل عامل توانیر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال حاضر حدود ۲ درصد از مشترکان خیلی بد مصرف هستند و میزان مصرف برق آنها بیش از ۲.۵ برابر الگو‌های هر منطقه است.

او می‌گوید: در حال حاضر بیش از ۴ میلیون کنتور هوشمند برق در کشور نصب شده و در حال برنامه‌ریزی هستیم که ان‌شاءالله طی دو سال آینده ۹ میلیون کنتور هوشمند به کنتور‌های هوشمند کشور اضافه کنیم. ان‌شاءالله هر زمان که این برنامه‌ریزی نهایی شود جزئیات بیشتر آن اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرعامل توانیر همچنین اظهار کرد: اولویت نصب کنتور‌های هوشمند برای مشترکان بد مصرف است و حدود ۶۰۰ هزار کنتور هوشمند برای مشترکان خیلی پر مصرف در این مدت نصب خواهد شد.

خبرنگار: کیمیا قلی پور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
عده ای در همه جای کشور به خصوص مناطق کم برخوردار اقدام به دستکاری کنتورهای آب وبرق وگاز برای فریب می کنن امیدواریم مسئولان با استفاده از کنتورهای به روز وهوشمندونظارت همیشگی وموثر به این سوء استفاده ها برای همیشه پایان دهند