سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نواخته شدن زنگ آغاز نصرالله در مدارس استان اصفهان + فیلم

زنگ آغاز نصرالله در مدارس استان همزمان با سراسر کشور نواخته شد.

 زنگ آغاز نصرالله با هدف شناخت بیشتر دانش‌آموزان از شخصیت شهید حسن نصرالله امروز در مدارس دوره ابتدایی و متوسطه اول استان با هدف آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان نواخته شد.

 
در این زنگ محتوایی و درسی چندرسانه‌ای و متنی تهیه شده و در اختیار معلمان قرار گرفته است تا دانش‌آموزان بیشتر با شخصیت شهید حسن نصرالله آشنا شوند.

همچنین دانش آموزان اصفهانی امروز در حمایت از عملیات وعده صادق ۲ با اعلام انزجار خود از رژیم صهیونیستی شعار مرگ براسراییل سر دادند.


همچنین مردم در گوشه و کنار استان دیشب و امروز در واکنش به حمله موشکی سپاه به سرزمین‌های اشغالی شادی کردند.

مردم اصفهان دیشب باحضور در میدان امام حسین (ع) و خیابان‌ها در واکنش به پاسخ موشکی سپاه به سرزمین‌های اشغالی در حمایت از مردم مظلوم لبنان ابراز خوشحالی کردند و فریاد الله اکبر سردادند و بر لزوم حمایت از ملت مظلوم فلسطین و لبنان و نیرو‌های مقاومت تاکید کردند.


همچنین خروش انقلابی مردم اصفهان در حمایت از عملیات وعده صادق ۲ و لبیک به فرمان رهبرمعظم انقلاب و حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان هم امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ساعت ۱۶ در میدان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.


ایران دیشب با حمله موشکی به رژیم صهیونیستی پاسخ کوبنده‌ای به حملات و جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رسیدن فرماندهان جبهه مقاومت به ویژه سیدحسن نصرالله و سردار شهید نیلفروشان در لبنان داد.

اجرای طرح زنگ آغاز نصرالله در مدارس استان اصفهان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.