سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فداکاری‌های آتش نشانان در خاطر مردم ماندگار است

فرمانده انتظامی کرمان گفت: نیروی انتظامی خواستار تعامل بیشتر با سازمان آتش‌نشانی است و پلیس همیشه در حوادث در کنار آتش‌نشانان خواهد بود.

سرهنگ مهدی پورامینایی در دیدار با مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمان هماهنگی و آماده‌باش آتش‌نشانان و نیرو‌های انتظامی را در مواقع حساس، مهم دانست و گفت: نیروی انتظامی خواستار تعامل بیشتر با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان است و پلیس، همیشه در حوادث در کنار آتش‌نشانان خواهد بود.


وی اعتماد مردم به نیروی انتظامی و نهاد‌های امدادی به‌ویژه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی را بسیار حائز اهمیت و بالاترین سرمایه این دو سازمان دانست.


بابایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از خدمات ناجا در برقراری نظم و امنیت، افزود: پشتیبانی نیروی انتظامی، قوت قلبی برای آتش‌نشانان در اجرای موفق مأموریت‌های سازمان آتش‌نشانی است و تعامل خوب این دو مرکز موجب تسریع در رفع بسیاری از مشکلات شده است.


وی افزود: در شرایط عادی و قبل از بروز بحران و حادثه، تشکیل نشست‌های مشترک و اتاق فکر بین دو سازمان آتش‌نشانی و نیروی انتظامی در کنار فرهنگ‌سازی در زمینه پیشگیری از جرایم و حوادث، بسیار مهم و ضروری است.


وی تصریح کرد: نیروی انتظامی شهرستان کرمان در حوزه تعامل با سازمان آتش‌نشانی همواره پیش‌قدم بوده و اقدامات کارکنان خدوم این نیرو هدفمند و اثرگذار بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.