سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشی از توانمندی‌های موشکی ایران در عملیات وعده صادق ۲ به دنیا نشان داده شد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: بخشی از توانمندی‌های موشکی و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق ۲ به دنیا نشان داده شد.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی گفت: اقدام شجاعانه شب گذشته سپاه پاسداران هیمنه پوشالی اسرائیل و همپیمانان این رژیم جعلی را در هم شکست.

وی ادامه داد: حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل غاصب در پاسخ به جنایت‌های این رژیم سفاک و مفلوک در غزه و لبنان و خصوص به شهادت رساندن شهید هنیه، شهید نصرالله و شهید نیلفروشان صورت گرفته و اگر اقدام دیگری از صهیونیست‌ها سربزند بدون شک پاسخ کوبنده‌تر و ویرانگرتری از ایران دریافت خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: عملیات وعده صادق ۲ پاسخ افتخارآمیز و غرورآفرین بود که ابهت پوشالی گنبد آهنین اسرائیل را در هم شکست و تنبیه رژیم صهیونیستی به جا، شایسته و منطقی در برابر تجاوزات و اقدامات تروریستی این رژیم خبیث بود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: پاسخ موشکی نیروهای مسلح کشورمان، سیلی محکمی به خباثت‌های رژیم غاصب صهیونیستی بود و نشان دادیم که جمهوری اسلامی در قبال تهاجمات و شرارت‌های این رژیم جعلی ساکت نخواهد نشست.

وی اضافه کرد: حضور شب گذشته مردم ایران در خیابان ها و حمایت از این عملیات، موجب دلگرمی رزمندگان ایران اسلامی و مایه خوشحالی ما است چرا که به این اقتدار و عظمت ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.

به گزارش ایرنا،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه نخست خود که سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ انتشار یافت، اعلام کرد: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

همچنین در این اطلاعیه به رژیم صهیونیستی اخطار داده شد که اگر به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.