سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۸.۸ درصدی مصرف بنزین در چهارمحال و بختیاری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از افزایش ۸.۸ درصدی مصرف بنزین در نیمه اول امسال خبر داد.

ساسان تیموری گفت: این میزان افزایش مصرف بنزین در بازه زمانی اول فروردین تا سی و یکم شهریورماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال در چهارمحال و بختیاری به ثبت رسیده است و در این مدت، متوسط مصرف روزانه بنزین در سطح استان بیش از ۱۲۷ هزار لیتر گزارش شده است.

وی افزود: مصرف نفت گاز در نیمه اول سال جاری ۰.۵ درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش داشته است و در این مدت بیش ۱۴۴ میلیون لیتر نفتگاز به مصرف کنندگان عرضه شده است.

تیموری گفت: در شهریور ماه سال جاری مصرف بنزین در استان با ۱۰.۹ درصد افزایش و نفت‌گاز ۱.۹ درصد رشد در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته به ثبت رسید. 

وی افزایش تردد‌های بین استانی و استقبال مسافران تابستانی از گردشگاه‌های طبیعی با توجه به آب و هوای مساعد این استان در فصول گرم سال را، علت عمده افزایش مصرف بنزین در استان چهارمحال و بختیاری دانست.

تیموری گفت: شهروندان باید در هنگام سوخت‌گیری به نکات ایمنی در خصوص مراقبت از کارت سوخت شخصی توجه کنند و از قرض دادن آن به دیگران خودداری کرده و همیشه مراقب تراشه کارت‌سوخت خود باشندو در صورت مشاهده هر گونه خراشیدگی یا دستکاری روی آن، از کارت استفاده نکرده و برای صدور المثنی از طریق مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ اقدام کنند.

وی تأکید کرد: شهروندان با رعایت دقت در حفظ ونگهدای کارت سوخت شخصی، از دادن کارت سوخت شخصی خود به دیگران خودداری نمایندو در جایگاه عرضه سوخت خودشان کارت را در دستگاه کارتخوان قرار داده و تراکنش را انجام دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.