سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی مشکل تعاونی مسکن دو راهی ایسینی در دادگستری هرمزگان+عکس

مشکل مالکان مسکن مهر دوراهی ایسینی بندرعباس در دادگستری هرمزگان بررسی می شود.

پیش از ظهر امروز، مالکان و اعضای تعاونی مسکن مهر دوراهی ایسینی بندرعباس در جلسه‌ای با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان مشکلات و مطالبات خود را مطرح کردند. 

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در این  نشست گفت: اعضای تعاونی مسکن مهر دوراهی ایسینی فاز دو بندرعباس، پس از پیگیری و عدم تحویل‌خانه‌هایشان بعد از ۱۶ سال، برای حل مشکلاتشان از دستگاه قضایی استان هرمزگان کمک خواستند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی استان، مشکلات اعضای تعاونی مسکن مهر دوراهی ایسینی را در دستور کار خود قرارداده است، گفت: متأسفانه تأخیر به وجود آمده در روند تحویل واحد‌های مسکونی این پروژه، مشکلات عدیده‌ای را برای مالکان ایجاد کرده که سبب تشکیل پرونده‌های متعددی در دستگاه قضایی استان شده است. 

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: دادگستری هرمزگان بر اساس وظیفه ذاتی خود به منظور احقاق حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای قانون به این موضوع ورود کرده وجلساتی با حضور پیمانکار، اعضای هیئت مدیره و اعضای تعاونی مسکن مهر دوراهی ایسینی تلاش خود را  برای حل و فصل مشکل به وجود آمده، آغاز کرده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین تصریح کرد: تاکنون در پروژه تعاونی مسکن مهر دوراهی ایسینی بندرعباس ۱۶۲ واحد مسکونی آماده تحویل به متقاضیان شده است، اما تعداد خریداران در این پروژه بیش از واحد‌های ساخته شده است.

قهرمانی گفت: نخستین گام برای دستیابی به نتیجه مطلوب در این خصوص، امتیاز بندی ثبت نام کنندگان است که بر این اساس، مبلغ و زمان واریزی دو ملاک مهم برای اولویت بندی امتیاز‌ها و تحویل واحد مسکونی به متقاضیان خواهد بود.

قهرمانی همچنین یادآور شد: مقرر شده است که رئیس هیئت مدیره ظرف مدت یک هفته برای هر یک از اعضا کارنامه‌ای حاوی نام و مشخصات متقاضی، تاریخ واریزی، امتیاز و ردیف اولویت هر یک از آنها تهیه و تنظیم نماید.

این مقام  قضایی گفت: کارنامه هر یک از اعضای تعاونی مسکن مهر دوراهی ایسینی بندرعباس تحویل آنها خواهد شد و این روال به ترتیب برای کلیه اعضا و تمامی فاز‌ها صورت می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: رئیس و اعضای هیئت مدیره تعاونی مسکن مهر دوراهی ایسینی بندرعباس همچنین موظف اند ضمن تنظیم جدول جداگانه ای، جمع واریزی ها، امتیاز اشخاص، تاریخ واریزی و نوع تخلف متقاضی را در آن درج کنند و به تمامی اعضا تحویل دهند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: چنانچه اعضای تعاونی مسکن مهر دوراهی ایسینی از عملکرد هیئت مدیره تعاونی مذکور رضایت کافی را نداشته باشند، می‌توانند طی جلسه‌ای نسبت به عزل آنها و انتخاب افراد جدید تصمیم گیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 

 

برچسب ها: مسکن مهر ، هرمزگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.