سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنگ جشن عاطفه‌ها در ایلام نواخته شد

زنگ جشن عاطفه‌ها با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی این استان و مشارکت دانش آموزان در دبستان شهید منوچهر فرد شهر ایلام نواخته شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها در بیش از ۹۰۰ مدرسه این استان همزمان با بازگشایی مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید با مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان برگزار می‌شود.

ناصر مرادی پویانی با بیان اینکه سال گذشته در آیین جشن عاطفه‌های استان حدود ۱۶۷ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد، افزود: یش‌بینی می‌شود در جشن عاطفه‌های امسال بیش از ۲۰۰ میلیارد جمع آوری در سطح مدارس، پایگاه‌ها و مراکز نیکوکاری برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت جمع آوری شود.

وی با اشاره به توزیع بیش از ۶۵ هزار پاکت مخصوص اهدای کمک بین دانش آموزان نیکوکار، ابراز کرد: جشن عاطفه‌ها در سال جاری با شعار "آینده‌ساز باشیم" در حال برگزاری است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام یادآور شد: همه کمک‌هایی که در این مدارس جمع آوری می‌شود در اختیار همین آموزشگاه‌ها قرار گرفته تا بر اساس شناختی که مدیران این مدارس از دانش آموزان نیازمند دارند برای توزیع در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد و بین دانش آموزان توزیع شود.

مرادی پویانی با اشاره به اینکه هشت هزار دانش آموز در این استان از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند، تصریح کرد: فعالیت‌های متنوع و موثر کمیته امداد در زمینه‌های تحصیلی برای حمایت از نسل آینده کشور و فراهم کردن شرایط لازم برای تحصیل دانش‌آموزان نیازمند است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.