سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ۴۶ پروانه بهره برداری صنعتی در کردستان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای سال امسال تا پایان شهریور ماه ۴۶ پروانه بهره برداری در حوزه صنعت در سطح استان صادر شد.

بختیار خلیقی به تعداد مجوز‌های صنعتی در ۶ ماهه اول سال جاری اشاره کرد و گفت: در این مدت ۴۶ پروانه بهره برداری برای متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه تولید و صنعت در سطح استان کردستان صادر شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس پیش بینی‌های به عمل آمده در صورت به بهره برداری رسیدن این ۴۶ پروانه، برای یک هزار و ۳۲۱ نفر اشتغال اسمی ایجاد می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان به میزان سرمایه گذاری مورد نیاز برای بهره برداری از طرح‌ها اشاره کرد و افزود: حجم سرمایه گذاری برای این طرح‌ها ۸۲۱ میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان برآورد شده است.

خلیقی همچنین به تعداد جواز‌های صادر شده در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت ۳۹۱ جواز تاسیس صادر شده که موجی اشتغالزایی برای ۴ هزار و ۹۲۴ نفر می‌شود.

وی یادآور شد: برای اجرای طرح‌های این تعداد جواز تاسیس نیز ۸۷۵ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان سرمایه گذاری نیاز است که در صورت تامین و راه اندازی تحول عظیمی در بخش اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.