سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمع دانشگاهیان کردستان در محکومیت شهادت سید حسن نصرالله+فیلم

اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با برگزاری تجمعی، اقدام سبعانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله را محکوم کردند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های کردستان در  این تجمع اظهار کرد : شهادت سید حسن نصرالله اهمیت خدمت به بشریت را به درستی نشان داد .

حجت الاسلام حبیب حاتمی  به ۳۰ سال مقاومت و ایستادگی شهید سید حسن نصرالله در مقابل ظلم رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود : این ایستادگی، نشان از اهمیت خدمت به مردمان مظلوم غزه و حمایت از تمامیت ارضی فلسطین بود.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم، تاکید کرد: خدمت به بشریت و کشته شدن در این راه را مرده نپندارید چراکه در وجود آنان عشق و مسئولیت پذیری به دیگران است که پاداشی جز شهادت برای آنان نخواهد بود.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های کردستان افزود : شهید سید حسن نصرالله  جان خود را در راه دفاع و حمایت از کودکان و زنان غزه تقدیم کرد و گذشتن از جان شیرین آدمی کار هرکسی نیست اما برخی افراد همچون شهیدان حزب الله جان خود را کف دست می‌گیرند و از هیچ دشمنی نمی هراسند چرا که شهادت، افتخار و نشان از پیروزی است.

حجت الاسلام  حاتمی به مکتب شهید سلیمانی اشاره کرد که از قید و بند دنیا برای خدمت به خلق بشریت رها بود و شهیدوارانه زیست تا شهید شد و افزود: شهادت سید مقاومت  در تداوم مکتب والای شهید سلیمانی بود و این راه همچنان ادامه خواهد داشت.

در این مراسم دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان با شعار "مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل " جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن  سید حسن نصرالله  را محکوم کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.